Fotbalové dresy na pumpě

05. února 2010, 15:24 - Ondřej Hergesell
05. února 2010, 15:24

Merchandising

Českomoravský fotbalový svaz (ČMFS) a společnost Puma plánují výrazně zvýšit prodej replik dresů fotbalové reprezentace a dalších produktů s národní tematikou jako trička, sportovní soupravy, tašky. Podle plánu Davida Duška, nového šéfa společnosti STES, která je marketingovou agenturou ČMFS, by mohly v obchodech velkých řetězců vzniknout takzvané corner shopy, kde by se české reprezentační dresy prodávaly. „Pokud chceme oblast merchandisingu více „nakopnout“, musíme v období úspěchů českého fotbalu rozšířit prodejní síť. Časem by součástí tohoto konceptu mohl být třeba i ligový koutek s produkty prvoligových týmů,“ řekl Dušek týdeníku EURO.
V Česku se i v dobách úspěchů fotbalové reprezentace prodávalo ročně jen několik tisíc replik značkových dresů a Dušek připouští, že jeho i vedení svazu slabý merchandising trápí. V rámci dlouhodobější koncepce proto STES s Pumou (která je oficiálním partnerem ČMFS) plánují rozšířit současný sortiment o čepice, bundy či mikiny. „Zatím se do toho nehrneme, ale na koncepci se již pracuje a rozběhla se i jednání s potenciálními partnery,“ tvrdí Dušek. Dokáže si představit jak variantu s corner shopy v obchodních řetězcích, tak reprezentační obchůdky v síti jediného partnera. „Pokud si nějaký obchodník koupí exkluzivitu, nevidím v tom problém. Dovedu si však představit tyto corner shopy i na některých čerpacích stanicích,“ dodává šéf STES. A kdy lze očekávat spuštění nového prodejního kanálu? „Směřujeme to k Mistrovství Evropy v roce 2012, nebo již v průběhu tohoto reprezentačního cyklu,“ uzavírá Dušek.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče