Fotbalová promoce Bohemia Chips

19. června 2006, 00:00 - Eva Sroka, Tomáš Il’ko
19. června 2006, 00:00

HLASY ČTENÁŘŮ (reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech: Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů.

HLASY ČTENÁŘŮ

(reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech:

Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů. Nepoužívá žádné symboly, loga či emblémy, které by s mistrovstvím světa a českou fotbalovou reprezentací souvisely nebo byly dokonce ze strany FIFA či svazu právně chráněny. Z výše uvedených důvodů kampaň značky Bohemia nemůže jakkoli oficiální partnery fotbalové reprezentace či partnery samotného MS poškodit. Domníváme se tedy, že reakce Českomoravského fotbalového svazu je neadekvátní a jsme připraveni kdykoli předložit právní argumenty, dotýkající se této problematiky.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče