Menu Zavřít

Fotbalová promoce Bohemia Chips

19. 6. 2006
Autor: Euro.cz

HLASY ČTENÁŘŮ (reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech: Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů.

HLASY ČTENÁŘŮ

BRAND24

(reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech:

Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů. Nepoužívá žádné symboly, loga či emblémy, které by s mistrovstvím světa a českou fotbalovou reprezentací souvisely nebo byly dokonce ze strany FIFA či svazu právně chráněny. Z výše uvedených důvodů kampaň značky Bohemia nemůže jakkoli oficiální partnery fotbalové reprezentace či partnery samotného MS poškodit. Domníváme se tedy, že reakce Českomoravského fotbalového svazu je neadekvátní a jsme připraveni kdykoli předložit právní argumenty, dotýkající se této problematiky.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).