Fotbal s charitou

11. června 2010, 16:36 - David Kasl
11. června 2010, 16:36

Adidas a Coca-Cola

Již před úvodním hvizdem mistrovství světa ve fotbale, které bylo zahájeno v pátek 11. června v Jihoafrické republice, spustila společnost adidas kampaň UMU. Jejím smyslem je inspirovat svět k oslavě rozmanitosti v jednotě a zároveň získat finanční prostředky na rozvoj dlouhodobých projektů. Veškerý zisk z prodeje žlutých multifunkčních doplňků UMU (na snímku ho má na hlavě jihoafrická fotbalová hvězda Steven Pienaar) v ceně deseti eur věnuje adidas nadaci 46664 Nelsona Mandely.
Společnost Coca-Cola vyhlásila soutěž o nejlepší oslavu gólu vstřeleného během šampionátu. Za každý tanec u rohového praporku nebo jiné gesto hráče na oslavu vsítěné branky Coca-Cola navíc přispěje částkou 1500 dolarů na iniciativu Voda pro školy v Africe.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Nintendo už zase recykluje. Uvede novou verzi konzole SNES s 21 hrami
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít