Fotbal s charitou

11. června 2010, 16:36 - David Kasl
11. června 2010, 16:36

Adidas a Coca-Cola

Již před úvodním hvizdem mistrovství světa ve fotbale, které bylo zahájeno v pátek 11. června v Jihoafrické republice, spustila společnost adidas kampaň UMU. Jejím smyslem je inspirovat svět k oslavě rozmanitosti v jednotě a zároveň získat finanční prostředky na rozvoj dlouhodobých projektů. Veškerý zisk z prodeje žlutých multifunkčních doplňků UMU (na snímku ho má na hlavě jihoafrická fotbalová hvězda Steven Pienaar) v ceně deseti eur věnuje adidas nadaci 46664 Nelsona Mandely.
Společnost Coca-Cola vyhlásila soutěž o nejlepší oslavu gólu vstřeleného během šampionátu. Za každý tanec u rohového praporku nebo jiné gesto hráče na oslavu vsítěné branky Coca-Cola navíc přispěje částkou 1500 dolarů na iniciativu Voda pro školy v Africe.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče