Fotbal s charitou

11. června 2010, 16:36 - David Kasl
11. června 2010, 16:36

Adidas a Coca-Cola

Již před úvodním hvizdem mistrovství světa ve fotbale, které bylo zahájeno v pátek 11. června v Jihoafrické republice, spustila společnost adidas kampaň UMU. Jejím smyslem je inspirovat svět k oslavě rozmanitosti v jednotě a zároveň získat finanční prostředky na rozvoj dlouhodobých projektů. Veškerý zisk z prodeje žlutých multifunkčních doplňků UMU (na snímku ho má na hlavě jihoafrická fotbalová hvězda Steven Pienaar) v ceně deseti eur věnuje adidas nadaci 46664 Nelsona Mandely.
Společnost Coca-Cola vyhlásila soutěž o nejlepší oslavu gólu vstřeleného během šampionátu. Za každý tanec u rohového praporku nebo jiné gesto hráče na oslavu vsítěné branky Coca-Cola navíc přispěje částkou 1500 dolarů na iniciativu Voda pro školy v Africe.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče