Fleishman-Hillard zajišťuje PR služby společnosti Philips

01. listopadu 2010, 16:19 - Hamřík Miloslav, TZ
01. listopadu 2010, 16:19

Sektor spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů společnosti Philips zahájil v České republice spolupráci s agenturou Fleishman-Hillard.

Foto: Philips

Po sektorech osvětlení a zdravotní techniky tak bude mít Fleishman-Hillard na starosti komunikaci kompletního portfolia společnosti Philips.

Spolupráci s agenturou Fleishman-Hillard jsme v České republice zahájili na začátku roku 2010. Připravovali jsme společně komunikaci několika projektů v oblasti osvětlení a zdravotní techniky. Spolupráce se velmi osvědčila, a proto nás těší, že nyní můžeme využít PR služeb i v oblasti spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů,“ říká Jiří Hauptmann, Senior Manager Public Relations Consumer Lifestyle pro střední a východní Evropu.

Fleihsman-Hillard bude pro sektor spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů společnosti Philips zajišťovat od 1. listopadu 2010 kompletní servis v oblasti media relations, event managementu, podpory PR kampaní a média monitoringu. Využije tak rozsáhlé zkušenosti z oblasti spotřební elektroniky.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče