Firmy šetří i na mobilech

20. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
20. dubna 2009, 00:00

Tuzemské firmy kvůli současné hospodářské krizi šetří i na výdajích za mobily. Mnohem pečlivěji nyní vybírají co možná nejúspornější tarify.

Autor: Martin Siebert

Proti loňskému roku také letos mírně klesl prodej telefonů a příslušenství. To však podle operátorů nelze jednoznačně přisoudit krizi, jelikož loni bylo značné množství akčních nabídek. Operátoři nezaznamenávají výraznější pokles volání z mobilních telefonů firemních zákazníků.

„Naši zákazníci zachovávají chladnou hlavu a normálně komunikují jako dříve. Vývoj ukazatelů jako aktivace, migrace nebo dobíjení probíhá v souladu s našimi očekáváními,“ tvrdí Jitka Pajurková z tiskového oddělení T-Mobile. Obdobně se vyjadřují i Vodafone a Telefónica O2. V Česku je přibližně 13,5 milionu mobilních čísel. Mobilní služby využívá přes 99 procent tuzemských firem.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče