Firmy šetří i na mobilech

20. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
20. dubna 2009, 00:00

Tuzemské firmy kvůli současné hospodářské krizi šetří i na výdajích za mobily. Mnohem pečlivěji nyní vybírají co možná nejúspornější tarify.

Autor: Martin Siebert

Proti loňskému roku také letos mírně klesl prodej telefonů a příslušenství. To však podle operátorů nelze jednoznačně přisoudit krizi, jelikož loni bylo značné množství akčních nabídek. Operátoři nezaznamenávají výraznější pokles volání z mobilních telefonů firemních zákazníků.

„Naši zákazníci zachovávají chladnou hlavu a normálně komunikují jako dříve. Vývoj ukazatelů jako aktivace, migrace nebo dobíjení probíhá v souladu s našimi očekáváními,“ tvrdí Jitka Pajurková z tiskového oddělení T-Mobile. Obdobně se vyjadřují i Vodafone a Telefónica O2. V Česku je přibližně 13,5 milionu mobilních čísel. Mobilní služby využívá přes 99 procent tuzemských firem.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče