Firmy se stále neumějí správně prezentovat

19. září 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
19. září 2005, 00:00

Úroveň prezentace tuzemských firem, zejména na zahraničních veletrzích, je stále nedostatečná. Ve srovnání s nejnovějšími trendy ve vyspělých zemích ji lze v některých případech považovat za velmi slabou. Takové jsou poznatky představitelů Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Na druhé straně se prý kvalita osobní prezentace zástupců českých firem na podnikatelských misích zlepšuje, obchodníci jsou kvalitněji jazykově vybaveni, řada z nich je schopná sebevědomě představit svou firmu a dát najevo, že je globálním hráčem. Jeden z důvodů malého efektu prezentace a propagace českých firem spočívá v podceňování marketinkových aktivit.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost, nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Auta
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového…
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Patentové skici odhalují malý dvoumístný sporťák značky Honda
Technologie
Aukro chystá změny. Na konci měsíce začne migrace a služba bude desítky hodin nedostupná
AMD se díky kryptotěžařům a Ryzenu dostalo v druhém čtvrtletí do zisku – tedy skoro
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít