Firmy se stále neumějí správně prezentovat

19. září 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
19. září 2005, 00:00

Úroveň prezentace tuzemských firem, zejména na zahraničních veletrzích, je stále nedostatečná. Ve srovnání s nejnovějšími trendy ve vyspělých zemích ji lze v některých případech považovat za velmi slabou. Takové jsou poznatky představitelů Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Na druhé straně se prý kvalita osobní prezentace zástupců českých firem na podnikatelských misích zlepšuje, obchodníci jsou kvalitněji jazykově vybaveni, řada z nich je schopná sebevědomě představit svou firmu a dát najevo, že je globálním hráčem. Jeden z důvodů malého efektu prezentace a propagace českých firem spočívá v podceňování marketinkových aktivit.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče