Firma Shoptet nabídla jeden z nejlevnějších pronájmů e-shopu na trhu

21. října 2011, 11:50 - Profit, TZ
21. října 2011, 11:50

Na českém trhu funguje téměř 18 000 e-shopů. Měsíčně vznikne až 800 nových a některé z nich zaniknou. Podle průzkumu využívá méně vlastníků těchto elektronických obchodů komerční řešení - pronájem e-shopu.

Foto: Profimedia.cz

Český dodavatel e-shopů služba Shoptet.cz přišla s novinkou, která má přilákat nové zákazníky a zpřístupnit toto řešení malým a středním podnikatelům. Nyní nabízí jeden z nejlevnějších pronájmů na trhu. Cena je od 190,- Kč za měsíční nájem e-shopu. Vzhledem k tomu, že v roce 2012 očekává od zákazníků poptávky a požadavky po větší propojení e-shopu s „market places“ tzn. místy, kde už jsou uskupeni potenciální zákazníci, nabízí již toto řešení nově i propojení e-shopu na služby Aukra a Facebooku.

Nový e-shop od Shoptetu nabízí možnosti z jednoho místo spravovat aukce na Aukru (odesílat na Aukro zboží včetně popisku, cen, obrázku, sledovat příhozy, výsledky aukcí, detailní statistiky atd.) i e-shop na Facebooku. „Je pro nás výzvou nabídnout naše řešení všem podnikatelům, kteří používají opensource nebo nekvalitní samostatná řešení a jsou si vědomi toho, že jim již aktuální stav nedostačuje a nechtějí se stále věnovat řešení technických problémů. U nás dostanou za příznivou cenu ověřený a funkční e-shop od specializované firmy v tomto oboru,“ říká Miroslav Uďan, obchodní ředitel Shoptetu.

Jak se chovají čeští a slovenští zákazníci?

Zajímavostí jsou rozdíly mezi českým a slovenským zákazníkem, kde je podle Miroslava Uďana možné pozorovat velké rozdíly v chování zákazníků Shoptetu. České klienty zajímá více kvalita – vzhled, dostupnost, kvalita, rozsah modulu a rozšíření. Slovenští zákazníci zase více hledí na cenu za výsledný produkt, než na to, co za vložené peníze dostanou. Nejžádanější službou od stávajících zákazníků jsou podle dosavadních zkušeností společnosti Shoptet právě pronájmy e-shopů. Průměrná investovaná částka na jednoho klienta je při pronájmu e-shopu zhruba 1400,- Kč za měsíc.

Službu Shoptet jsme připravili v roce 2009 jako alternativu k drahým e-shopům na míru a cílenou především na začínající a střední podnikatele. Zákazník díky jednotnému a mnoha zákazníky vyzkoušenému řešení získá velmi rychle a snadno eshop, který je neustále modernizovaný, napojený na různá místa prodeje. Navíc si jej může velmi snadno upravovat podle své vlastní vůle,“ vysvětluje hlavní účel služby Miroslav Uďan. Podrobné informace najdete na www.shoptet.cz.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Co potřebujete vědět o pojištění pro zvířata předtím, než ho založíte
Chcete přijmout brigádníka? Rady a tipy, jak na zaměstnávání brigádníků!
Až 52 600 Kč za semestr aneb poplatky za delší studium na VŠ
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Psaní tahem prstu funguje už i v češtině, kalkulačka umí konvertovat měny [Windows Insider]
Standard Unicode 10.0 přináší znak bitcoinu a 56 nových emoji včetně vousáče a ponožek
Paměti a SSD budou dál zdražovat, zlepšení cen může nastat až v roce 2018
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít