Firma Shoptet nabídla jeden z nejlevnějších pronájmů e-shopu na trhu

21. října 2011, 11:50 - Profit, TZ
21. října 2011, 11:50

Na českém trhu funguje téměř 18 000 e-shopů. Měsíčně vznikne až 800 nových a některé z nich zaniknou. Podle průzkumu využívá méně vlastníků těchto elektronických obchodů komerční řešení - pronájem e-shopu.

Foto: Profimedia.cz

Český dodavatel e-shopů služba Shoptet.cz přišla s novinkou, která má přilákat nové zákazníky a zpřístupnit toto řešení malým a středním podnikatelům. Nyní nabízí jeden z nejlevnějších pronájmů na trhu. Cena je od 190,- Kč za měsíční nájem e-shopu. Vzhledem k tomu, že v roce 2012 očekává od zákazníků poptávky a požadavky po větší propojení e-shopu s „market places“ tzn. místy, kde už jsou uskupeni potenciální zákazníci, nabízí již toto řešení nově i propojení e-shopu na služby Aukra a Facebooku.

Nový e-shop od Shoptetu nabízí možnosti z jednoho místo spravovat aukce na Aukru (odesílat na Aukro zboží včetně popisku, cen, obrázku, sledovat příhozy, výsledky aukcí, detailní statistiky atd.) i e-shop na Facebooku. „Je pro nás výzvou nabídnout naše řešení všem podnikatelům, kteří používají opensource nebo nekvalitní samostatná řešení a jsou si vědomi toho, že jim již aktuální stav nedostačuje a nechtějí se stále věnovat řešení technických problémů. U nás dostanou za příznivou cenu ověřený a funkční e-shop od specializované firmy v tomto oboru,“ říká Miroslav Uďan, obchodní ředitel Shoptetu.

Jak se chovají čeští a slovenští zákazníci?

Zajímavostí jsou rozdíly mezi českým a slovenským zákazníkem, kde je podle Miroslava Uďana možné pozorovat velké rozdíly v chování zákazníků Shoptetu. České klienty zajímá více kvalita – vzhled, dostupnost, kvalita, rozsah modulu a rozšíření. Slovenští zákazníci zase více hledí na cenu za výsledný produkt, než na to, co za vložené peníze dostanou. Nejžádanější službou od stávajících zákazníků jsou podle dosavadních zkušeností společnosti Shoptet právě pronájmy e-shopů. Průměrná investovaná částka na jednoho klienta je při pronájmu e-shopu zhruba 1400,- Kč za měsíc.

Službu Shoptet jsme připravili v roce 2009 jako alternativu k drahým e-shopům na míru a cílenou především na začínající a střední podnikatele. Zákazník díky jednotnému a mnoha zákazníky vyzkoušenému řešení získá velmi rychle a snadno eshop, který je neustále modernizovaný, napojený na různá místa prodeje. Navíc si jej může velmi snadno upravovat podle své vlastní vůle,“ vysvětluje hlavní účel služby Miroslav Uďan. Podrobné informace najdete na www.shoptet.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Evolveo Ray 2 – moderní skříň s tvrzeným sklem za 1500 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Přenos čísla do 10 dnů a dva noví operátoři [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít