Firma Shoptet nabídla jeden z nejlevnějších pronájmů e-shopu na trhu

21. října 2011, 11:50 - Profit, TZ
21. října 2011, 11:50

Na českém trhu funguje téměř 18 000 e-shopů. Měsíčně vznikne až 800 nových a některé z nich zaniknou. Podle průzkumu využívá méně vlastníků těchto elektronických obchodů komerční řešení - pronájem e-shopu.

Foto: Profimedia.cz

Český dodavatel e-shopů služba Shoptet.cz přišla s novinkou, která má přilákat nové zákazníky a zpřístupnit toto řešení malým a středním podnikatelům. Nyní nabízí jeden z nejlevnějších pronájmů na trhu. Cena je od 190,- Kč za měsíční nájem e-shopu. Vzhledem k tomu, že v roce 2012 očekává od zákazníků poptávky a požadavky po větší propojení e-shopu s „market places“ tzn. místy, kde už jsou uskupeni potenciální zákazníci, nabízí již toto řešení nově i propojení e-shopu na služby Aukra a Facebooku.

Nový e-shop od Shoptetu nabízí možnosti z jednoho místo spravovat aukce na Aukru (odesílat na Aukro zboží včetně popisku, cen, obrázku, sledovat příhozy, výsledky aukcí, detailní statistiky atd.) i e-shop na Facebooku. „Je pro nás výzvou nabídnout naše řešení všem podnikatelům, kteří používají opensource nebo nekvalitní samostatná řešení a jsou si vědomi toho, že jim již aktuální stav nedostačuje a nechtějí se stále věnovat řešení technických problémů. U nás dostanou za příznivou cenu ověřený a funkční e-shop od specializované firmy v tomto oboru,“ říká Miroslav Uďan, obchodní ředitel Shoptetu.

Jak se chovají čeští a slovenští zákazníci?

Zajímavostí jsou rozdíly mezi českým a slovenským zákazníkem, kde je podle Miroslava Uďana možné pozorovat velké rozdíly v chování zákazníků Shoptetu. České klienty zajímá více kvalita – vzhled, dostupnost, kvalita, rozsah modulu a rozšíření. Slovenští zákazníci zase více hledí na cenu za výsledný produkt, než na to, co za vložené peníze dostanou. Nejžádanější službou od stávajících zákazníků jsou podle dosavadních zkušeností společnosti Shoptet právě pronájmy e-shopů. Průměrná investovaná částka na jednoho klienta je při pronájmu e-shopu zhruba 1400,- Kč za měsíc.

Službu Shoptet jsme připravili v roce 2009 jako alternativu k drahým e-shopům na míru a cílenou především na začínající a střední podnikatele. Zákazník díky jednotnému a mnoha zákazníky vyzkoušenému řešení získá velmi rychle a snadno eshop, který je neustále modernizovaný, napojený na různá místa prodeje. Navíc si jej může velmi snadno upravovat podle své vlastní vůle,“ vysvětluje hlavní účel služby Miroslav Uďan. Podrobné informace najdete na www.shoptet.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do…
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Continental znovu vynalezl kolo, aby mohly elektromobily lépe brzdit
Technologie
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Intel: top Coffee Lake má o 11 % lepší výkon v jednom vlákně. Kvůli AMD přejmenuje čipset
Evleaks kazí překvapení dalším Korejcům. Takhle bude vypadat LG V30
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít