Firma LBM Michaely Bakala prodělala 153 milionů

29. července 2016, 16:21 - čtk
29. července 2016, 16:21

Hospodaření společnosti Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Bakala, která v centru Prahy provozuje butiky s luxusním zbožím, skončilo loni ztrátou 153 milionů korun. V roce 2014 firma prodělala 316 milionů korun. Tržby klesly ze 730 na 616 milionů korun.

„Ztráta byla způsobena zejména poklesem tržeb, vyšší tvorbou opravných položek k zásobám a náklady spojenými s restrukturalizací a stabilizací společnosti po uskutečněné fúzi,“ uvádí zpráva společnosti. Luxury Brand Management loni dokončila fúzi s firmami Prospekta Moda, John Grove & Partners a Regal West Enterprises.

LBM do budoucna počítá s rozšířením portfolia luxusních značek. V roce 2016 se LBM bude stále soustředit na rozvoj společnosti, na její ozdravění, udržení a zajištění dlouhodobého růstu a profitability.

Společnost LBM provozuje butiky s luxusními značkami Audemars Piguet, Breitling, Vertu, Zenith a Boucheron a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta nebo Tod‘s.

Michaela Bakala je manželkou podnikatele Zdeňka Bakaly, známého hlavně v souvislosti s kauzou OKD, jehož většinovou část v minulosti ovládal. Skupinu Luxury Brand Management založila v roce 2010. Zdeněk Bakala vlastní mj. vydavatelství Economia.

Čtěte také:

Seznam zakládá redakci. Loví lidi u Bakaly a Babiše

OKD získá půjčku 700 milionů od státu


Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče