Firma KPP změnila své logo

15. února 2011, 17:20 - Profit, TZ
15. února 2011, 17:20

Kombinaci zelené a černé vystřídaly ve firemním designu KPP odstíny šedé s bílou a firma uvádí, že její nové logo je elegantní, čisté a lépe zapadá do celkového designu firmy.

Foto: KPP

Přední český dovozce a distributor podlahových krytin společnost Kratochvíl parket profi, s.r.o. mění firemní design a představuje své nové logo. Po více než sedmi letech, kdy firmu v barvách zelené a černé reprezentovalo původní logo, se novými barvami KPP stává bílá v kombinaci s různými odstíny šedé (od světlé až po antracitovou). Výstižný a jasný obsah loga „KPP parkety & design“ zůstává i nadále zachován.

Od založení firmy v roce 1993 jsme v podstatě vždy kombinovali zelenou barvu s černou anebo bílou. Tato kombinace však již nesplňuje naše představy o firemním designu a identitě vůbec,“ říká Ing. Petr Kratochvíl, jednatel společnosti Kratochvíl parket profi, a dodává: „Nové logo je jasnější a lépe čitelné, díky jeho čistotě a eleganci ho lze kombinovat v podstatě s jakýmikoliv grafikami.“ Nová barevná kombinace klidné šedé s čistou bílou se stala základem i pro grafiku webových stránek, letáků, inzerátů a dalších nástrojů interní a externí komunikace i propagačních materiálů. Změna loga přispívá k firemnímu cíli více se při komunikaci zaměřit na design a oslovovat kromě koncových zákazníků také odbornou architektonickou veřejnost, především interiérové architekty.

Společnost má na výběr dvě základní kontrastní provedení loga, oba typy jsou vybírány a používány v různých stupních šedé individuálně dle barevné struktury podkladu tak, aby logo na podkladu vždy vyniklo.

Původní zelenočerné logo KPP parkety & design firmě sloužilo více než sedm let. Před touto podobou firma používala ještě 3 odlišná provedení, která rovněž vycházela z odstínů zelené barvy v doprovodu černé a bílé. Nejnovější šedobílá varianta je tedy pátou inovovanou podobou loga KPP v historii firmy.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče