Firma HET slaví 20 let na trhu

30. srpna 2011, 17:29 - Profit, TZ
30. srpna 2011, 17:29

Ryze český výrobce vodou ředitelných nátěrových hmot, firma HET, má hned několik důvodů k oslavě. Patří mezi nejvýznamnější výrobce interiérových a fasádních barev v ČR, v září dokončí historicky největší - stomilionovou - investici do své výrobní základny, a současně oslaví 20 let od svého založení…

Foto: HET

HET založili v roce 1991 tři společníci – Herting, Elias a Trapani, kteří v té době využili příležitosti a nabídli zákazníkům další alternativu v tehdy populárních kaolinových nátěrech. Firma reagovala rychle a pružně na požadavky trhu a předstihla tak i zavedené značky. Významným krokem pak bylo vytvoření vlastního vývojového oddělení a v roce 1995 přechod od ryze majitelského k manažerskému řízení. Firma odolala akvizičním nabídkám renomovaných zahraničních výrobců a nadále těží ze všech výhod pružného ryze českého výrobce orientovaného jak na koncového zákazníka, tak i profesionály. V současné době zaujímá téměř 20% podíl na trhu, a je tak na druhém místě mezi výrobci vodou ředitelných nátěrových hmot v ČR.

Hlavní produktové portfolio firmy HET je tvořeno především vodou ředitelnými barvami, jejichž sortiment se stále úspěšně rozšiřuje. Kromě interiérových barev svým zákazníkům společnost nabízí tónovací barvy, fasádní barvy, tenkovrstvé omítkoviny, dále barvy na dřevo a kov, penetrační nátěry, tmely a rovněž celou řadu doplňkových produktů z oblasti stavební chemie nebo tónovacích a zateplovacích systémů. „Naší prioritou byl vždy výrobek, který nabídne konečnému uživateli vynikající poměr ceny a výkonu,“ říká Jiří Sokol, obchodní a marketingový ředitel.

Investice do výrobní základny, částečně čerpaná ze strukturálních fondů EU, firmě přinese zásadní modernizaci technologie výroby, zkvalitnění logistiky a souvisejících služeb poskytovaných zákazníkům, nemluvě o ekologii výroby, která beze zbytku splní i ty nejnáročnější předpisy a požadavky ze strany EU. Z firmy se tak stává moderní evropský výrobce nátěrových hmot s vysokým standardem kvality výrobků.

Slavte s HET

U příležitosti oslav 20. výročí svého založení pořádá HET spotřebitelskou soutěž pro koncové zákazníky pod názvem „Barvy plné výher“. Každý zákazník, který si zakoupí soutěžní balení vybraných výrobků (Klasik, Klasik COLOR, Brillant 100, Brillant Creative, Hetline, Hetline LF, Junior Plus, SuperMalba) má šanci vyhrát velmi atraktivní ceny. Kromě výhry pro každého se hraje o automobil Ford C-Max Grand, dovolené dle vlastního výběru od CK Fischer, LCD televize Panasonic, GPS navigace Garmin či akušroubováky Bosch. Pravidla a podrobnější informace o soutěži naleznete na soutěžní webové stránce přístupné z www.het.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Microsoftu se daří hlavně díky Office a cloudu. Zdvojnásobil zisk
Podíl používanosti Creators Updatu poprvé překonal Anniversary Update
Intel uvádí AI akcelerátor v podobě USB klíčenky, má výkon 0,1 TFLOPS při 1W spotřebě
S Googlem do vesmíru. Do Street View přidal záběry z ISS
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít