Firma HET slaví 20 let na trhu

30. srpna 2011, 17:29 - Profit, TZ
30. srpna 2011, 17:29

Ryze český výrobce vodou ředitelných nátěrových hmot, firma HET, má hned několik důvodů k oslavě. Patří mezi nejvýznamnější výrobce interiérových a fasádních barev v ČR, v září dokončí historicky největší - stomilionovou - investici do své výrobní základny, a současně oslaví 20 let od svého založení…

Foto: HET

HET založili v roce 1991 tři společníci – Herting, Elias a Trapani, kteří v té době využili příležitosti a nabídli zákazníkům další alternativu v tehdy populárních kaolinových nátěrech. Firma reagovala rychle a pružně na požadavky trhu a předstihla tak i zavedené značky. Významným krokem pak bylo vytvoření vlastního vývojového oddělení a v roce 1995 přechod od ryze majitelského k manažerskému řízení. Firma odolala akvizičním nabídkám renomovaných zahraničních výrobců a nadále těží ze všech výhod pružného ryze českého výrobce orientovaného jak na koncového zákazníka, tak i profesionály. V současné době zaujímá téměř 20% podíl na trhu, a je tak na druhém místě mezi výrobci vodou ředitelných nátěrových hmot v ČR.

Hlavní produktové portfolio firmy HET je tvořeno především vodou ředitelnými barvami, jejichž sortiment se stále úspěšně rozšiřuje. Kromě interiérových barev svým zákazníkům společnost nabízí tónovací barvy, fasádní barvy, tenkovrstvé omítkoviny, dále barvy na dřevo a kov, penetrační nátěry, tmely a rovněž celou řadu doplňkových produktů z oblasti stavební chemie nebo tónovacích a zateplovacích systémů. „Naší prioritou byl vždy výrobek, který nabídne konečnému uživateli vynikající poměr ceny a výkonu,“ říká Jiří Sokol, obchodní a marketingový ředitel.

Investice do výrobní základny, částečně čerpaná ze strukturálních fondů EU, firmě přinese zásadní modernizaci technologie výroby, zkvalitnění logistiky a souvisejících služeb poskytovaných zákazníkům, nemluvě o ekologii výroby, která beze zbytku splní i ty nejnáročnější předpisy a požadavky ze strany EU. Z firmy se tak stává moderní evropský výrobce nátěrových hmot s vysokým standardem kvality výrobků.

Slavte s HET

U příležitosti oslav 20. výročí svého založení pořádá HET spotřebitelskou soutěž pro koncové zákazníky pod názvem „Barvy plné výher“. Každý zákazník, který si zakoupí soutěžní balení vybraných výrobků (Klasik, Klasik COLOR, Brillant 100, Brillant Creative, Hetline, Hetline LF, Junior Plus, SuperMalba) má šanci vyhrát velmi atraktivní ceny. Kromě výhry pro každého se hraje o automobil Ford C-Max Grand, dovolené dle vlastního výběru od CK Fischer, LCD televize Panasonic, GPS navigace Garmin či akušroubováky Bosch. Pravidla a podrobnější informace o soutěži naleznete na soutěžní webové stránce přístupné z www.het.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče