Firma HET slaví 20 let na trhu

30. srpna 2011, 17:29 - Profit, TZ
30. srpna 2011, 17:29

Ryze český výrobce vodou ředitelných nátěrových hmot, firma HET, má hned několik důvodů k oslavě. Patří mezi nejvýznamnější výrobce interiérových a fasádních barev v ČR, v září dokončí historicky největší - stomilionovou - investici do své výrobní základny, a současně oslaví 20 let od svého založení…

Foto: HET

HET založili v roce 1991 tři společníci – Herting, Elias a Trapani, kteří v té době využili příležitosti a nabídli zákazníkům další alternativu v tehdy populárních kaolinových nátěrech. Firma reagovala rychle a pružně na požadavky trhu a předstihla tak i zavedené značky. Významným krokem pak bylo vytvoření vlastního vývojového oddělení a v roce 1995 přechod od ryze majitelského k manažerskému řízení. Firma odolala akvizičním nabídkám renomovaných zahraničních výrobců a nadále těží ze všech výhod pružného ryze českého výrobce orientovaného jak na koncového zákazníka, tak i profesionály. V současné době zaujímá téměř 20% podíl na trhu, a je tak na druhém místě mezi výrobci vodou ředitelných nátěrových hmot v ČR.

Hlavní produktové portfolio firmy HET je tvořeno především vodou ředitelnými barvami, jejichž sortiment se stále úspěšně rozšiřuje. Kromě interiérových barev svým zákazníkům společnost nabízí tónovací barvy, fasádní barvy, tenkovrstvé omítkoviny, dále barvy na dřevo a kov, penetrační nátěry, tmely a rovněž celou řadu doplňkových produktů z oblasti stavební chemie nebo tónovacích a zateplovacích systémů. „Naší prioritou byl vždy výrobek, který nabídne konečnému uživateli vynikající poměr ceny a výkonu,“ říká Jiří Sokol, obchodní a marketingový ředitel.

Investice do výrobní základny, částečně čerpaná ze strukturálních fondů EU, firmě přinese zásadní modernizaci technologie výroby, zkvalitnění logistiky a souvisejících služeb poskytovaných zákazníkům, nemluvě o ekologii výroby, která beze zbytku splní i ty nejnáročnější předpisy a požadavky ze strany EU. Z firmy se tak stává moderní evropský výrobce nátěrových hmot s vysokým standardem kvality výrobků.

Slavte s HET

U příležitosti oslav 20. výročí svého založení pořádá HET spotřebitelskou soutěž pro koncové zákazníky pod názvem „Barvy plné výher“. Každý zákazník, který si zakoupí soutěžní balení vybraných výrobků (Klasik, Klasik COLOR, Brillant 100, Brillant Creative, Hetline, Hetline LF, Junior Plus, SuperMalba) má šanci vyhrát velmi atraktivní ceny. Kromě výhry pro každého se hraje o automobil Ford C-Max Grand, dovolené dle vlastního výběru od CK Fischer, LCD televize Panasonic, GPS navigace Garmin či akušroubováky Bosch. Pravidla a podrobnější informace o soutěži naleznete na soutěžní webové stránce přístupné z www.het.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít