Firemní médium roku 2002

03. února 2003, 00:00 - admin
03. února 2003, 00:00

tisková zpráva Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen. Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen.

tisková zpráva

Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen.

Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen. Zatím svá média do soutěže přihlásilo více než dvacet firem, mezi jinými IBM, Královský pivovar Krušovice, Aral, Český Telecom, Opavia, Metrostav, ČSA, Škoda Auto, ale i pražská městská policie nebo Britská obchodní komora. Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily loni v říjnu agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit a záštitu převzal Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Bez ohledu na prodloužení termínu uzávěrky soutěže se bude slavnostní vyhlášení výsledků konat v březnu. Stejně jako v předešlých letech budou i v tomto roce hodnoceny firemní magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a další. Porotci z řad významných specialistů v oblastech komunikace budou jako obvykle posuzovat například obsah, jazykovou úroveň, grafický design, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi i adjustaci. Každá firma pak obdrží hodnocení svého média.

Firemní média bude letos hodnotit Doc. PhDr.Barbara Köpplová,CSc. - vedoucí katedry masové komunikace FSV, Ing. Martin Tlapa - generální ředitel CzechTrade, Pavlína Bolfová - tisková mluvčí agentury CzechInvest, Ivo Minařík - šéfredaktor Softwarových novin, Mgr. Karel Taschner - šéfredaktor časopisu Computer World, Ondřej Veis - Network Media Service, Lukáš Rous - šéfredaktor časopisu Internet, Martin Schmarcz - šéfredaktor týdeníku Profit, Dan Materna - fotoreportér Mladá fronta Dnes, Roman Sejkot - komerční a umělecký fotograf, Luboš Drtina - TypoDesignClub, Ivo Slavík - Dynamic Relations.

Za čtyři roky své existence se soutěž Firemní médium roku stala prestižní akcí. Pravidelně se jí účastní desítky velkých i menších společností, které zde prezentují a porovnávají své komunikační nástroje. Vítěz soutěže je pak oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech. V předchozích ročnících se laureáty soutěže stala mimo jiné média společností Český TELECOM a nebo ČSOB.

Kontakt: Svatava Macurová - Goodcom - 2 333 717 83, 604 333 433, svatava.macurova@goodcom.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry.…
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Technologie
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít