Firemní médium roku 2002

03. února 2003, 00:00 - admin
03. února 2003, 00:00

tisková zpráva Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen. Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen.

tisková zpráva

Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen.

Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen. Zatím svá média do soutěže přihlásilo více než dvacet firem, mezi jinými IBM, Královský pivovar Krušovice, Aral, Český Telecom, Opavia, Metrostav, ČSA, Škoda Auto, ale i pražská městská policie nebo Britská obchodní komora. Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily loni v říjnu agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit a záštitu převzal Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Bez ohledu na prodloužení termínu uzávěrky soutěže se bude slavnostní vyhlášení výsledků konat v březnu. Stejně jako v předešlých letech budou i v tomto roce hodnoceny firemní magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a další. Porotci z řad významných specialistů v oblastech komunikace budou jako obvykle posuzovat například obsah, jazykovou úroveň, grafický design, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi i adjustaci. Každá firma pak obdrží hodnocení svého média.

Firemní média bude letos hodnotit Doc. PhDr.Barbara Köpplová,CSc. - vedoucí katedry masové komunikace FSV, Ing. Martin Tlapa - generální ředitel CzechTrade, Pavlína Bolfová - tisková mluvčí agentury CzechInvest, Ivo Minařík - šéfredaktor Softwarových novin, Mgr. Karel Taschner - šéfredaktor časopisu Computer World, Ondřej Veis - Network Media Service, Lukáš Rous - šéfredaktor časopisu Internet, Martin Schmarcz - šéfredaktor týdeníku Profit, Dan Materna - fotoreportér Mladá fronta Dnes, Roman Sejkot - komerční a umělecký fotograf, Luboš Drtina - TypoDesignClub, Ivo Slavík - Dynamic Relations.

Za čtyři roky své existence se soutěž Firemní médium roku stala prestižní akcí. Pravidelně se jí účastní desítky velkých i menších společností, které zde prezentují a porovnávají své komunikační nástroje. Vítěz soutěže je pak oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech. V předchozích ročnících se laureáty soutěže stala mimo jiné média společností Český TELECOM a nebo ČSOB.

Kontakt: Svatava Macurová - Goodcom - 2 333 717 83, 604 333 433, svatava.macurova@goodcom.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče