Firemní médium roku 2002

03. února 2003, 00:00 - admin
03. února 2003, 00:00

tisková zpráva Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen. Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen.

tisková zpráva

Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen.

Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen. Zatím svá média do soutěže přihlásilo více než dvacet firem, mezi jinými IBM, Královský pivovar Krušovice, Aral, Český Telecom, Opavia, Metrostav, ČSA, Škoda Auto, ale i pražská městská policie nebo Britská obchodní komora. Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily loni v říjnu agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit a záštitu převzal Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Bez ohledu na prodloužení termínu uzávěrky soutěže se bude slavnostní vyhlášení výsledků konat v březnu. Stejně jako v předešlých letech budou i v tomto roce hodnoceny firemní magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a další. Porotci z řad významných specialistů v oblastech komunikace budou jako obvykle posuzovat například obsah, jazykovou úroveň, grafický design, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi i adjustaci. Každá firma pak obdrží hodnocení svého média.

Firemní média bude letos hodnotit Doc. PhDr.Barbara Köpplová,CSc. - vedoucí katedry masové komunikace FSV, Ing. Martin Tlapa - generální ředitel CzechTrade, Pavlína Bolfová - tisková mluvčí agentury CzechInvest, Ivo Minařík - šéfredaktor Softwarových novin, Mgr. Karel Taschner - šéfredaktor časopisu Computer World, Ondřej Veis - Network Media Service, Lukáš Rous - šéfredaktor časopisu Internet, Martin Schmarcz - šéfredaktor týdeníku Profit, Dan Materna - fotoreportér Mladá fronta Dnes, Roman Sejkot - komerční a umělecký fotograf, Luboš Drtina - TypoDesignClub, Ivo Slavík - Dynamic Relations.

Za čtyři roky své existence se soutěž Firemní médium roku stala prestižní akcí. Pravidelně se jí účastní desítky velkých i menších společností, které zde prezentují a porovnávají své komunikační nástroje. Vítěz soutěže je pak oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech. V předchozích ročnících se laureáty soutěže stala mimo jiné média společností Český TELECOM a nebo ČSOB.

Kontakt: Svatava Macurová - Goodcom - 2 333 717 83, 604 333 433, svatava.macurova@goodcom.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Jak prověřit (nejen investiční) firmu, která se vám nezdá
Dlužíte na zdravotním pojištění? Co dělat? Ošetří vás lékař?
Jak se nenechat nachytat na internetu
Chcete hlasovat v českých volbách ze zahraničí? Tak si pospěšte!
Auta
Polestar dnes představí své první auto. Bude to čtyřválcové…
Komentář: Řídím rád, ale příchodu autonomního řízení se nemohu dočkat
Audi A7 Sportback nové generace se představí ve čtvrtek. Designem nepřekvapí
Kolik stojí provoz auta na daních? Stát si z vás ročně vezme desítky tisíc
Může být Volkswagen Amarok rychlejší než Golf GTI? Australané dokázali, že ano
Technologie
Intel chystá kvantové počítače. S centrem QuTech vyrobili 17 qubitů na jednom čipu
Huawei Mate 10: první dojmy z nové řady inteligentních phabletů (video)
Nahotinky jako vědecký projekt. PornHub na třídění videí využije umělou inteligenci
Navštivte jiné světy. V Google Mapách najdete i planety a měsíce
Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít