Fio banka získala v prvním čtvrtletí 16 tisíc nových klientů

20. dubna 2011, 12:08 - Profit, TZ
20. dubna 2011, 12:08

Fio banka v prvním čtvrtletí roku 2011 získala téměř 16 tisíc nových klientů a v pořadí již třetí prvenství v klientském ratingu OVB Vstřícná banka. Celkově má v současné době přes 90 tisíc klientů.

Foto: Fio

Fio banka zažila rušný kvartál – spustila reklamní kampaň uvádějící banku na trh, představila novinky jako deset výběrů z bankomatů Pharro zdarma nebo levnější zahraniční platby a stala se členem České bankovní asociace s návazností na Kodex mobility klientů. Veřejnost její působení na trhu ocenila dalším vítězstvím v klientském ratingu bank OVB Vstřícná banka a zájem o její služby se projevil i v nárůstu počtu klientů, kterých v prvním čtvrtletí přibylo téměř 16 tisíc.

Zvýšené počty nových klientů jsme registrovali již od získání bankovní licence a následné integrace bankovních služeb. Kampaň, která oficiálně uvedla banku na trh, příliv nových klientů ještě výrazně posílila. Vstup do roku 2011 tedy hodnotíme velmi kladně a jsme rádi, že se dále těšíme přízni veřejnosti, za niž tímto děkujeme,“ komentuje vývoj počtu klientů a vítězství v klientském ratingu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče