Facebook přijde s novým formátem PPC reklamy

06. srpna 2010, 11:52 - LIL, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
06. srpna 2010, 11:52

Facebook v současnosti testuje nový formát PPC reklamy.

Autor: Profit

Mělo by se jednat o rozšíření klasické inzerce, která měla možnost zobrazit informace o „lajkařích“ z řad přátel. Toto vysoce efektivní řešení by se nově mohlo ještě vylepšit. S informací přišel server www.allfacebook.com.

Nově by se mělo u reklamy zobrazit také pětiškálové hodnocení, založené na principu známých facebookových hvězdiček.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče