Exportní veletrh měl úspěch

18. dubna 2006, 00:00 - (mp)
18. dubna 2006, 00:00

Agentura CzechTrade připravila jedinečnou příležitost pro exportéry setkat se a individuálně konzultovat své obchodní plány v rámci Exportního veletrhu CzechTrade 2006. Ten se uskutečnil na konci března v pražském hotelu Pyramida.

Kromě generálního ředitele agentury Ivana Jukla (uprostřed) se ho zúčastnilo všech 32 ředitelů zahraničních kanceláří CzechTrade, o které se ve svěřený čas „popralo“ více než 200 tuzemských firem zajímajících se o export. Zahraniční konzultanti měli plné ruce práce, protože zájem ze strany firem byl obrovský - oproti loňsku šlo o 20procentní nárůst. Program veletrhu na letošní rok zohledňoval exportní strategii, kterou přijala vláda koncem loňského roku.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče