Exportní veletrh měl úspěch

18. dubna 2006, 00:00 - (mp)
18. dubna 2006, 00:00

Agentura CzechTrade připravila jedinečnou příležitost pro exportéry setkat se a individuálně konzultovat své obchodní plány v rámci Exportního veletrhu CzechTrade 2006. Ten se uskutečnil na konci března v pražském hotelu Pyramida.

Kromě generálního ředitele agentury Ivana Jukla (uprostřed) se ho zúčastnilo všech 32 ředitelů zahraničních kanceláří CzechTrade, o které se ve svěřený čas „popralo“ více než 200 tuzemských firem zajímajících se o export. Zahraniční konzultanti měli plné ruce práce, protože zájem ze strany firem byl obrovský - oproti loňsku šlo o 20procentní nárůst. Program veletrhu na letošní rok zohledňoval exportní strategii, kterou přijala vláda koncem loňského roku.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Netflix odmítl zaplatit další sezónu seriálu. Produkci Sense8 nabídl pornoweb
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít