Exkluzivní světové značky na dosah

24. listopadu 2010, 04:19 - TZ, Stilago
24. listopadu 2010, 04:19

V těchto dnech na český trh vstupuje společný módní on-line klub společností SaldiPrivati a Studia Moderna. Na doméně Stilago.cz má každý možnost výběru z široké škály oblečení a doplňků z více než 500 předních italských a světových značek, uznávaných designérů a výrobců za ceny, které potěší.

Foto: Stilago.cz

Jméno Stilago bylo vybráno pro jeho snadnou a zapamatovatelnost a výslovnost v mnoha jazycích. Stilago zní „latinsky“ nebo dokonce „italsky“, a to byl hlavní záměr. Stilago tak odráží zaměření na prodej italských značek, jež hrají klíčovou roli v portfoliu nabízených produktů,” přibližuje název klubu Axel Steuernagel, ze společnosti Studio Moderna Fashion Group (SMFG).

Členové klubu jsou pravidelně informování prostřednictvím e-mailu o speciálních slevových akcích. Každá kampaň trvá tři dny. Vždy je na výběr z kolekce ověřených značek, jako Cavalli, Adidas, Cafe Noir, Baci&Abbracci, Bruno Magli, Burton, D&G, Francesco Biasa, Furla, Hilfiger Denim, Mango, Marella, Max Mara, Marina Yachting, Columbia, Timberland, a to za velmi příznivé ceny. Systém je jednoduchý, kdo dříve objedná, zboží získává. Každá objednávka je tak jedinečná a exkluzivní.

Studio Moderna má celkem 19 zastoupení, z nichž jedno je také v Praze. „Hlavním podnětem pro zřízení pobočky v České republice je především rostoucí poptávka po kvalitním a značkovém zboží. Oproti západní Evropě je u nás značkové zboží poměrně drahé a tuzemská nabídka je velice omezená. Právě členství v módním klubu umožňuje sledovat poptávku a zákazníkům zároveň poskytuje možnost dosáhnout na originální a kvalitní zboží za velmi příznivé ceny,“ představuje Stilago.cz regionální manažerka společnosti Studio Moderna, Petra Kůlová. „Pražská pobočka nám zároveň umožňuje být blíže českým klientům, získávat bezprostřední ohlasy a sledovat aktuální trendy, které jsou specifické pro náš trh,” dodává.

Poptávka po módních výrobcích neroste pouze u nás. V západní Evropě rostla mezi lety 1996 a 2008 o cca 2,4% ročně, ve Slovinsku o 4,4%, na Slovensku o 3,1% a konečně v České republice o zajímavých 4,6%. Dá se očekávat další růst on-line prodejů, který je spojen s rostoucí internetovou gramotností populace, snadnějším i dostupnějším přístupem k internetu ve východní i střední Evropě včetně České republiky. Prognózy Studio Moderna Fashion Group na rok 2010 předpovídají celkový obrat přesahující 300 miliónů Eur.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít