Exkluzivní světové značky na dosah

24. listopadu 2010, 04:19 - TZ, Stilago
24. listopadu 2010, 04:19

V těchto dnech na český trh vstupuje společný módní on-line klub společností SaldiPrivati a Studia Moderna. Na doméně Stilago.cz má každý možnost výběru z široké škály oblečení a doplňků z více než 500 předních italských a světových značek, uznávaných designérů a výrobců za ceny, které potěší.

Foto: Stilago.cz

Jméno Stilago bylo vybráno pro jeho snadnou a zapamatovatelnost a výslovnost v mnoha jazycích. Stilago zní „latinsky“ nebo dokonce „italsky“, a to byl hlavní záměr. Stilago tak odráží zaměření na prodej italských značek, jež hrají klíčovou roli v portfoliu nabízených produktů,” přibližuje název klubu Axel Steuernagel, ze společnosti Studio Moderna Fashion Group (SMFG).

Členové klubu jsou pravidelně informování prostřednictvím e-mailu o speciálních slevových akcích. Každá kampaň trvá tři dny. Vždy je na výběr z kolekce ověřených značek, jako Cavalli, Adidas, Cafe Noir, Baci&Abbracci, Bruno Magli, Burton, D&G, Francesco Biasa, Furla, Hilfiger Denim, Mango, Marella, Max Mara, Marina Yachting, Columbia, Timberland, a to za velmi příznivé ceny. Systém je jednoduchý, kdo dříve objedná, zboží získává. Každá objednávka je tak jedinečná a exkluzivní.

Studio Moderna má celkem 19 zastoupení, z nichž jedno je také v Praze. „Hlavním podnětem pro zřízení pobočky v České republice je především rostoucí poptávka po kvalitním a značkovém zboží. Oproti západní Evropě je u nás značkové zboží poměrně drahé a tuzemská nabídka je velice omezená. Právě členství v módním klubu umožňuje sledovat poptávku a zákazníkům zároveň poskytuje možnost dosáhnout na originální a kvalitní zboží za velmi příznivé ceny,“ představuje Stilago.cz regionální manažerka společnosti Studio Moderna, Petra Kůlová. „Pražská pobočka nám zároveň umožňuje být blíže českým klientům, získávat bezprostřední ohlasy a sledovat aktuální trendy, které jsou specifické pro náš trh,” dodává.

Poptávka po módních výrobcích neroste pouze u nás. V západní Evropě rostla mezi lety 1996 a 2008 o cca 2,4% ročně, ve Slovinsku o 4,4%, na Slovensku o 3,1% a konečně v České republice o zajímavých 4,6%. Dá se očekávat další růst on-line prodejů, který je spojen s rostoucí internetovou gramotností populace, snadnějším i dostupnějším přístupem k internetu ve východní i střední Evropě včetně České republiky. Prognózy Studio Moderna Fashion Group na rok 2010 předpovídají celkový obrat přesahující 300 miliónů Eur.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
Auta
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných…
Porsche připravuje Boxster a Cayman GTS. Čtyřválcový motor ale zůstane
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec první BMW
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Technologie
Šestnáctijádro Intel Core i9-7960X by mohlo mít frekvenci 2,5 GHz, našlo se v Geekbench
Archos 50 Saphir: odolný obrněnec s velkým akumulátorem (recenze)
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít