Exkluzivní světové značky na dosah

24. listopadu 2010, 04:19 - TZ, Stilago
24. listopadu 2010, 04:19

V těchto dnech na český trh vstupuje společný módní on-line klub společností SaldiPrivati a Studia Moderna. Na doméně Stilago.cz má každý možnost výběru z široké škály oblečení a doplňků z více než 500 předních italských a světových značek, uznávaných designérů a výrobců za ceny, které potěší.

Foto: Stilago.cz

Jméno Stilago bylo vybráno pro jeho snadnou a zapamatovatelnost a výslovnost v mnoha jazycích. Stilago zní „latinsky“ nebo dokonce „italsky“, a to byl hlavní záměr. Stilago tak odráží zaměření na prodej italských značek, jež hrají klíčovou roli v portfoliu nabízených produktů,” přibližuje název klubu Axel Steuernagel, ze společnosti Studio Moderna Fashion Group (SMFG).

Členové klubu jsou pravidelně informování prostřednictvím e-mailu o speciálních slevových akcích. Každá kampaň trvá tři dny. Vždy je na výběr z kolekce ověřených značek, jako Cavalli, Adidas, Cafe Noir, Baci&Abbracci, Bruno Magli, Burton, D&G, Francesco Biasa, Furla, Hilfiger Denim, Mango, Marella, Max Mara, Marina Yachting, Columbia, Timberland, a to za velmi příznivé ceny. Systém je jednoduchý, kdo dříve objedná, zboží získává. Každá objednávka je tak jedinečná a exkluzivní.

Studio Moderna má celkem 19 zastoupení, z nichž jedno je také v Praze. „Hlavním podnětem pro zřízení pobočky v České republice je především rostoucí poptávka po kvalitním a značkovém zboží. Oproti západní Evropě je u nás značkové zboží poměrně drahé a tuzemská nabídka je velice omezená. Právě členství v módním klubu umožňuje sledovat poptávku a zákazníkům zároveň poskytuje možnost dosáhnout na originální a kvalitní zboží za velmi příznivé ceny,“ představuje Stilago.cz regionální manažerka společnosti Studio Moderna, Petra Kůlová. „Pražská pobočka nám zároveň umožňuje být blíže českým klientům, získávat bezprostřední ohlasy a sledovat aktuální trendy, které jsou specifické pro náš trh,” dodává.

Poptávka po módních výrobcích neroste pouze u nás. V západní Evropě rostla mezi lety 1996 a 2008 o cca 2,4% ročně, ve Slovinsku o 4,4%, na Slovensku o 3,1% a konečně v České republice o zajímavých 4,6%. Dá se očekávat další růst on-line prodejů, který je spojen s rostoucí internetovou gramotností populace, snadnějším i dostupnějším přístupem k internetu ve východní i střední Evropě včetně České republiky. Prognózy Studio Moderna Fashion Group na rok 2010 předpovídají celkový obrat přesahující 300 miliónů Eur.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu…
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na nerovnosti i riziko kolize
Technologie
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Intel zlevnil všechny Xeony Phi. Nejvýkonnější modely víc než o polovinu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít