Evropský parlament chystá propagační hru za téměř 7 milionů Kč

20. srpna 2010, 11:52 - ILE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
20. srpna 2010, 11:52

Zhruba 275 tisíc euro - v přepočtu tedy asi 7 milionů korun - hodlá proinvestovat Evropský parlament při tvorbě rozsáhlé online hry.

Autor: ec.europa.eu

Podle informací z oficiálního prohlášení se má hra podobat svou podstatou Second Lifu a jejím hlavním cílem je přiblížit mladým lidem fungování Evropské unie. Její název je Citzalia a jako první o ní informoval server Euractiv.

Hráči Citzalie si budou moci vybrat jednu ze tří rolí - poslance, novináře nebo studenta. K dispozici bude věrné zpracování modelů parlamentních prostor v Bruselu, Štrasburku, a v Lucemburku. Tedy alepoň co se týče rozmístění jednotlivých prvků - grafika hry se podobá spíše pět let staré flashové odrhovačce.

Nejnovější nápad, jak propagovat administrativní a řídící aktivity EU však zatím sklidil spíše kritiku než chválu. Hra byla hráčskou komunitou předběžně označena za urputně nudnou a nerealistickou.

Jeden z hlavních tvůrců projektu Ahmed El-Amin Citzalii brání.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče