Evropský parlament chystá propagační hru za téměř 7 milionů Kč

20. srpna 2010, 11:52 - ILE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
20. srpna 2010, 11:52

Zhruba 275 tisíc euro - v přepočtu tedy asi 7 milionů korun - hodlá proinvestovat Evropský parlament při tvorbě rozsáhlé online hry.

Autor: ec.europa.eu

Podle informací z oficiálního prohlášení se má hra podobat svou podstatou Second Lifu a jejím hlavním cílem je přiblížit mladým lidem fungování Evropské unie. Její název je Citzalia a jako první o ní informoval server Euractiv.

Hráči Citzalie si budou moci vybrat jednu ze tří rolí - poslance, novináře nebo studenta. K dispozici bude věrné zpracování modelů parlamentních prostor v Bruselu, Štrasburku, a v Lucemburku. Tedy alepoň co se týče rozmístění jednotlivých prvků - grafika hry se podobá spíše pět let staré flashové odrhovačce.

Nejnovější nápad, jak propagovat administrativní a řídící aktivity EU však zatím sklidil spíše kritiku než chválu. Hra byla hráčskou komunitou předběžně označena za urputně nudnou a nerealistickou.

Jeden z hlavních tvůrců projektu Ahmed El-Amin Citzalii brání.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít