Evropská komise podporuje mladé lidi v jejich snaze přestat kouřit

21. září 2011, 15:51 - Profit, TZ
21. září 2011, 15:51

Evropský komisař pro zdraví a spotřebitelskou politiku John Dalli  zahájil před týdnem druhou fázi protikuřácké kampaně Evropské komise a oznámil, že k dnešnímu dni vyjádřilo svou podporu kampani „Ex-kuřáci jsou nezastavitelní” prostřednictvím sociálních médií přes 500 000 Evropanů.

Foto: ACC PR

Kampaň „Ex-kuřáci jsou nezastavitelní“, která odstartovala v červnu tohoto roku, má za cíl pomoci mladým lidem přestat kouřit, anebo, pokud již s kouřením přestali, podpořit jejich odhodlání se k tomuto zlozvyku nevracet a učinit je tak v jejich snažení „nezastavitelnými. Kampaň je zaměřena především na mladé ve věku 25-34 let. V kontextu předchozích kampaní ojedinělá koncepce „Nezastavitelných“ klade důraz na výhody, které ex-kuřákovi život bez cigarety přináší: pevnější zdraví, pestřejší společenské styky, více peněz, a tedy i možnost užívat naplno každého dne.

Z dosavadních reakcí jsem nadšený,“ říká komisař Dalli. „Především mne nesmírně těší fakt, že se doposud ke kampani v sociálních médiích přihlásilo přes 500 000 kuřáků z celé Evropy. Za tři měsíce existence iCoach, našeho interaktivního motivačního nástroje v boji kouření, jej využívá více než 20 000 kuřáků. iCoach nabízí podporu v jednotlivých fázích procesu odvykání kouření prostřednictvím praktických tipů a rad. Je to vůbec poprvé, kdy kampaň EU nabízí zcela konkrétní a praktickou pomoc.“

EU uskutečnila rozsáhlý průzkum o výsledcích svých posledních kampaní,“ pokračuje komisař Dalli. „Drtivá většina, tj. 77 % dotázaných, potvrdila, že naše poselství funguje. Budeme nadále usilovat o to, aby naše sdělení byla dostatečně přesvědčivá, účinná a odpovídala potřebám a očekávání mladých lidí.

Těžištěm druhé fáze této evropské iniciativy je rozsáhlá reklamní kampaň, jejímž cílem je  upozornit na pozitiva, která z rozhodnutí jednou pro vždy s kouřením přestat vyplývají. Kampaňbude probíhat ve všech členských státech EU a její součástí budou nejrůznější doprovodné sportovní a společenské akce pro veřejnost či aktivity spojené s péčí o zdraví spotřebitelů. Podporu přinesou iniciativě také partnerství s klíčovými zaměstnavateli, jejichž cílem bude propagace boje proti kouření na pracovišti. Smyslem takovýchto aktivit je poskytnout mladým Evropanům bližší informace o projektu, nabídnout jim poradenství a seznámit je s interaktivními nástroji, které jsou jim v rámci odvykání kouření k dispozici.

Sám jsem před několika lety přestal kouřit,“ říká komisař Dalli, a vím, jak těžké to může být. Jsem přesvědčen, že prostřednictvím této nové kampaně a podpůrné internetové platformy budeme skutečně schopni v životě lidí něco změnit a pomoci jim stát se „nezastavitelnými“.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Návod, jak zatočit s neplatiči alimentů
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Oracle odhalil procesor Sparc M8. Má novou architekturu, takt 5 GHz a asi je poslední
Tip: Naplánujte si automatické zapnutí Wi-Fi na zařízení s Windows 10
Apple vydal iOS 11. Nový systém přináší desítky novinek
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští až 10 minut
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít