Evropa nás pocítí

12. září 2008, 18:17 - Eva Jarešová
12. září 2008, 18:17

Konkurenční eurokampaň

[popisek k foto]

Lidovecký europoslanec Jan Březina, kterému je proti srsti eurokampaň „Evropě to osladíme“, se rozhodl přijít s vlastním nápadem, jak českou veřejnost připravit na chystané předsednictví v EU. Má-li klip pobavit, budou podle něho lepší než kostkový cukr spíše olomoucké tvarůžky doprovázené heslem „Evropa nás pocítí“. Podle Březiny se od oficiální kampaně nestačí distancovat, je třeba docílit toho, aby ji vláda zastavila. Kampaň prý podle něho navíc „zcela zjevně škodí zájmům ČR“.
S tím naopak nesouhlasí jeden z tvůrců cukrového spotu Eda Kauba, který své argumenty vysvětluje v tomto vydání týdeníku EURO (více s. 38).

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče