Evropa nás pocítí

12. září 2008, 18:17 - Eva Jarešová
12. září 2008, 18:17

Konkurenční eurokampaň

[popisek k foto]

Lidovecký europoslanec Jan Březina, kterému je proti srsti eurokampaň „Evropě to osladíme“, se rozhodl přijít s vlastním nápadem, jak českou veřejnost připravit na chystané předsednictví v EU. Má-li klip pobavit, budou podle něho lepší než kostkový cukr spíše olomoucké tvarůžky doprovázené heslem „Evropa nás pocítí“. Podle Březiny se od oficiální kampaně nestačí distancovat, je třeba docílit toho, aby ji vláda zastavila. Kampaň prý podle něho navíc „zcela zjevně škodí zájmům ČR“.
S tím naopak nesouhlasí jeden z tvůrců cukrového spotu Eda Kauba, který své argumenty vysvětluje v tomto vydání týdeníku EURO (více s. 38).

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče