Evropa nás pocítí

12. září 2008, 18:17 - Eva Jarešová
12. září 2008, 18:17

Konkurenční eurokampaň

[popisek k foto]

Lidovecký europoslanec Jan Březina, kterému je proti srsti eurokampaň „Evropě to osladíme“, se rozhodl přijít s vlastním nápadem, jak českou veřejnost připravit na chystané předsednictví v EU. Má-li klip pobavit, budou podle něho lepší než kostkový cukr spíše olomoucké tvarůžky doprovázené heslem „Evropa nás pocítí“. Podle Březiny se od oficiální kampaně nestačí distancovat, je třeba docílit toho, aby ji vláda zastavila. Kampaň prý podle něho navíc „zcela zjevně škodí zájmům ČR“.
S tím naopak nesouhlasí jeden z tvůrců cukrového spotu Eda Kauba, který své argumenty vysvětluje v tomto vydání týdeníku EURO (více s. 38).

Mohlo by vás zajímat

Finance
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Co potřebujete vědět o pojištění pro zvířata předtím, než ho založíte
Chcete přijmout brigádníka? Rady a tipy, jak na zaměstnávání brigádníků!
Až 52 600 Kč za semestr aneb poplatky za delší studium na VŠ
Auta
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se…
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Toyota oslavila 20. výročí hybridů. Vůbec poprvé zavítala do ČR také vodíková Mirai
Technologie
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Psaní tahem prstu funguje už i v češtině, kalkulačka umí konvertovat měny [Windows Insider]
Standard Unicode 10.0 přináší znak bitcoinu a 56 nových emoji včetně vousáče a ponožek
Paměti a SSD budou dál zdražovat, zlepšení cen může nastat až v roce 2018
Tip: Hromadu užitečného softwaru za 534 dolarů můžete mít jen za 12 dolarů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít