Evropa nás pocítí

12. září 2008, 18:17 - Eva Jarešová
12. září 2008, 18:17

Konkurenční eurokampaň

[popisek k foto]

Lidovecký europoslanec Jan Březina, kterému je proti srsti eurokampaň „Evropě to osladíme“, se rozhodl přijít s vlastním nápadem, jak českou veřejnost připravit na chystané předsednictví v EU. Má-li klip pobavit, budou podle něho lepší než kostkový cukr spíše olomoucké tvarůžky doprovázené heslem „Evropa nás pocítí“. Podle Březiny se od oficiální kampaně nestačí distancovat, je třeba docílit toho, aby ji vláda zastavila. Kampaň prý podle něho navíc „zcela zjevně škodí zájmům ČR“.
S tím naopak nesouhlasí jeden z tvůrců cukrového spotu Eda Kauba, který své argumenty vysvětluje v tomto vydání týdeníku EURO (více s. 38).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Kompletní parametry Skylake-X s 12 až 18 jádry jsou venku. Takty mají překvapivě vysoko
LibreOffice 5.4 vyšel ke stažení. Generuje menší dokumenty a kvalitnější PDF
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít