Event marketing

21. července 2003, 00:00 - admin
21. července 2003, 00:00

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindlerknižní tipV íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty.

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler

knižní tip

V íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty. T olik stručná definice. Ale k samotnému proniknutí do tajů event marketingu asi sama o sobě nestačí. Přiblížit tento pojem, jeho místo v komunikačním mixu firmy, s procesem jeho plánování a tvorby event marketingové strategie, stejně jako s možnostmi jeho využití usiluje kniha Petra Šindlera Event marketing, s podtitulem Jak využít emoce v marketingové komunikaci. T ato kniha chce s event marketingem seznámit akademickou i širší odbornou veřejnost, protože publikace s touto problematikou zatím na českém trhu chybí. Kniha se věnuje základním principům fungování a využívání tohoto komunikačního nástroje v praxi. Chce rovněž upozornit na nejčastější chyby, kterých se dopouštějí především marketingoví odborníci ve vyspělých trzích při jeho nasazování. Úvodní kapitola knihy se zabývá vlastní definicí pojmu event marketing. Stanovuje jeho umístění v marketingovém komunikačním mixu firmy. Rozvádí pojem integrovaného event marketingu a specifikuje vzájemné vazby, interakce a synergické efekty mezi event marketingem a ostatními prvky marketingové komunikace. Jednou z klíčových kapitol je popis procesu plánování a tvorby úspěšné event marketingové strategie. Kniha neopomíjí ani rozebrání přímých vztahů mezi spotřebním chováním a event marketingem, včetně nejdůležitějších kulturních, sociologických, psychologických a ekonomických faktorů. Pozornost věnuje rovněž existenci a fungování event marketingových agentur, jejich základní typologizaci a definování elementárních podmínek pro jejich výběr.

Grada Publishing, 2003, 236 stran

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost.…
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Transfăgărășan s Mazdou MX-5 je zážitek, na jaký se jen tak nezapomíná
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První majitelé se dočkají v říjnu
Technologie
Microsoft bude vyplácet solidní odměny za nalezené díry nejen ve Windows
Velká aktualizace ovladačů u AMD. Mnohé novinky pro hráče, GPU Profiler pro vývojáře
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít