Event marketing

21. července 2003, 00:00 - admin
21. července 2003, 00:00

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindlerknižní tipV íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty.

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler

knižní tip

V íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty. T olik stručná definice. Ale k samotnému proniknutí do tajů event marketingu asi sama o sobě nestačí. Přiblížit tento pojem, jeho místo v komunikačním mixu firmy, s procesem jeho plánování a tvorby event marketingové strategie, stejně jako s možnostmi jeho využití usiluje kniha Petra Šindlera Event marketing, s podtitulem Jak využít emoce v marketingové komunikaci. T ato kniha chce s event marketingem seznámit akademickou i širší odbornou veřejnost, protože publikace s touto problematikou zatím na českém trhu chybí. Kniha se věnuje základním principům fungování a využívání tohoto komunikačního nástroje v praxi. Chce rovněž upozornit na nejčastější chyby, kterých se dopouštějí především marketingoví odborníci ve vyspělých trzích při jeho nasazování. Úvodní kapitola knihy se zabývá vlastní definicí pojmu event marketing. Stanovuje jeho umístění v marketingovém komunikačním mixu firmy. Rozvádí pojem integrovaného event marketingu a specifikuje vzájemné vazby, interakce a synergické efekty mezi event marketingem a ostatními prvky marketingové komunikace. Jednou z klíčových kapitol je popis procesu plánování a tvorby úspěšné event marketingové strategie. Kniha neopomíjí ani rozebrání přímých vztahů mezi spotřebním chováním a event marketingem, včetně nejdůležitějších kulturních, sociologických, psychologických a ekonomických faktorů. Pozornost věnuje rovněž existenci a fungování event marketingových agentur, jejich základní typologizaci a definování elementárních podmínek pro jejich výběr.

Grada Publishing, 2003, 236 stran

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít