Event marketing

21. července 2003, 00:00 - admin
21. července 2003, 00:00

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindlerknižní tipV íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty.

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler

knižní tip

V íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty. T olik stručná definice. Ale k samotnému proniknutí do tajů event marketingu asi sama o sobě nestačí. Přiblížit tento pojem, jeho místo v komunikačním mixu firmy, s procesem jeho plánování a tvorby event marketingové strategie, stejně jako s možnostmi jeho využití usiluje kniha Petra Šindlera Event marketing, s podtitulem Jak využít emoce v marketingové komunikaci. T ato kniha chce s event marketingem seznámit akademickou i širší odbornou veřejnost, protože publikace s touto problematikou zatím na českém trhu chybí. Kniha se věnuje základním principům fungování a využívání tohoto komunikačního nástroje v praxi. Chce rovněž upozornit na nejčastější chyby, kterých se dopouštějí především marketingoví odborníci ve vyspělých trzích při jeho nasazování. Úvodní kapitola knihy se zabývá vlastní definicí pojmu event marketing. Stanovuje jeho umístění v marketingovém komunikačním mixu firmy. Rozvádí pojem integrovaného event marketingu a specifikuje vzájemné vazby, interakce a synergické efekty mezi event marketingem a ostatními prvky marketingové komunikace. Jednou z klíčových kapitol je popis procesu plánování a tvorby úspěšné event marketingové strategie. Kniha neopomíjí ani rozebrání přímých vztahů mezi spotřebním chováním a event marketingem, včetně nejdůležitějších kulturních, sociologických, psychologických a ekonomických faktorů. Pozornost věnuje rovněž existenci a fungování event marketingových agentur, jejich základní typologizaci a definování elementárních podmínek pro jejich výběr.

Grada Publishing, 2003, 236 stran

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče