Event marketing

21. července 2003, 00:00 - admin
21. července 2003, 00:00

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindlerknižní tipV íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty.

Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler

knižní tip

V íte co je event marketing? Pod tímto pojmem rozumíme zinscenování zážitků stejně jako jejich plánování a organizaci v rámci firemní komunikace. T yto zážitky mají za úkol vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uspořádáním nejrůznějších akcí, které podpoří image firmy a její produkty. T olik stručná definice. Ale k samotnému proniknutí do tajů event marketingu asi sama o sobě nestačí. Přiblížit tento pojem, jeho místo v komunikačním mixu firmy, s procesem jeho plánování a tvorby event marketingové strategie, stejně jako s možnostmi jeho využití usiluje kniha Petra Šindlera Event marketing, s podtitulem Jak využít emoce v marketingové komunikaci. T ato kniha chce s event marketingem seznámit akademickou i širší odbornou veřejnost, protože publikace s touto problematikou zatím na českém trhu chybí. Kniha se věnuje základním principům fungování a využívání tohoto komunikačního nástroje v praxi. Chce rovněž upozornit na nejčastější chyby, kterých se dopouštějí především marketingoví odborníci ve vyspělých trzích při jeho nasazování. Úvodní kapitola knihy se zabývá vlastní definicí pojmu event marketing. Stanovuje jeho umístění v marketingovém komunikačním mixu firmy. Rozvádí pojem integrovaného event marketingu a specifikuje vzájemné vazby, interakce a synergické efekty mezi event marketingem a ostatními prvky marketingové komunikace. Jednou z klíčových kapitol je popis procesu plánování a tvorby úspěšné event marketingové strategie. Kniha neopomíjí ani rozebrání přímých vztahů mezi spotřebním chováním a event marketingem, včetně nejdůležitějších kulturních, sociologických, psychologických a ekonomických faktorů. Pozornost věnuje rovněž existenci a fungování event marketingových agentur, jejich základní typologizaci a definování elementárních podmínek pro jejich výběr.

Grada Publishing, 2003, 236 stran

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít