Eurokampaň se mění na osvětu o Unii

18. července 2005, 00:00 - (tj)
18. července 2005, 00:00

Rozsáhlé informační kampani na podporu přijetí evropské ústavy v Česku definitivně odzvonilo. Vláda minulý týden přijala novou koncepci takzvané osvěty o Evropské unii. Oproti eurokampani zaměřené pouze na propagaci evropské ústavy, bude osvěta obecnější a bude stát 60 milionů, tedy o 20 milionů korun méně než se původně předpokládalo.

Cílem osvěty bude přispět k vyšší informovanosti občanů a rozproudit celonárodní debatu o evropské problematice.

(viz komentář na straně 20)

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít