Eurokampaň se mění na osvětu o Unii

18. července 2005, 00:00 - (tj)
18. července 2005, 00:00

Rozsáhlé informační kampani na podporu přijetí evropské ústavy v Česku definitivně odzvonilo. Vláda minulý týden přijala novou koncepci takzvané osvěty o Evropské unii. Oproti eurokampani zaměřené pouze na propagaci evropské ústavy, bude osvěta obecnější a bude stát 60 milionů, tedy o 20 milionů korun méně než se původně předpokládalo.

Cílem osvěty bude přispět k vyšší informovanosti občanů a rozproudit celonárodní debatu o evropské problematice.

(viz komentář na straně 20)

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče