Euro RSCG je potřetí agenturou roku

10. dubna 2007, 00:00 - (rb)
10. dubna 2007, 00:00

Komunikační agentura Euro RSCG zvítězila v každoroční prestižní soutěži Agentura roku 2006 pořádané odborným týdeníkem Strategie pod záštitou Asociace komunikačních agentur. Cenu převzal generální ředitel společnosti Gilles Bérouard na slavnostním vyhlášení v pražském Kongresovém centru.

Firma zvítězila v osmileté historii soutěže potřetí a v počtu vítězství se tak vyrovnala agentuře Mark/BBDO, která obhajovala loňské vítězství. Letos skončila na druhém místě. Za ní se umístily společnosti Leo Burnett Advertising a Young&Rubicam.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče