Euro RSCG je potřetí agenturou roku

10. dubna 2007, 00:00 - (rb)
10. dubna 2007, 00:00

Komunikační agentura Euro RSCG zvítězila v každoroční prestižní soutěži Agentura roku 2006 pořádané odborným týdeníkem Strategie pod záštitou Asociace komunikačních agentur. Cenu převzal generální ředitel společnosti Gilles Bérouard na slavnostním vyhlášení v pražském Kongresovém centru.

Firma zvítězila v osmileté historii soutěže potřetí a v počtu vítězství se tak vyrovnala agentuře Mark/BBDO, která obhajovala loňské vítězství. Letos skončila na druhém místě. Za ní se umístily společnosti Leo Burnett Advertising a Young&Rubicam.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče