Euro má nového vydavatele

08. června 2012, 16:03 - redakce
08. června 2012, 16:03

média

Nejprodávanější český ekonomický týdeník Euro má od června nového vydavatele. Periodikum včetně internetové stránky Euro.cz a konferenční řady Euro Setkání koupilo vydavatelství Mladá fronta. To tím rozšířilo své dosavadní portfolio ekonomických a zpravodajských médií. V tomto segmentu bylo zastoupeno deníkem Mladá fronta E15, internetovými stránkami E15.cz a stylovým měsíčníkem ZEN. „Oblast ekonomického zpravodajství je pro nás jednou z těch, ve kterých chceme expandovat. Jsem rád, že se nám podařilo získat tak silnou značku, jako je Euro,“ řekl generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník Euro, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal. Do skupiny jednoho z největších vydavatelských domů v ČR patří také Lidé a země, Moje zdraví, Moje psychologie a tradiční dětské tituly Mateřídouška a Sluníčko.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče