ETA mění logo po šedesáti letech

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

Český výrobce malých domácích spotřebičů ETA změnil po více než 60 letech své logo.

Změna značky je jedním z kroků, které by měly přispět k posílení pozice na trhu. „Převážně žlutá barva nového loga by měla značku odlišit od jiných známých značek na trhu,“ řekla marketingová manažerka firmy Dagmar Zweschperová.

Eta se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej spotřebičů pro domácnost. Na trhu má 13,5procentní podíl. Hlavním produktem firmy jsou vysavače, kde dosahuje 20procentního tržního podílu. ETA zhruba 60 procent své produkce prodává na domácím trhu, 20 procent na Slovensku a zbylou produkci vyváží zejména na Ukrajinu a do Ruska. Firmu od loňského června vlastní česká investiční společnost Benson Oak. Loni vykázala tržby ve výši jedné miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče