ETA mění logo po šedesáti letech

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

Český výrobce malých domácích spotřebičů ETA změnil po více než 60 letech své logo.

Změna značky je jedním z kroků, které by měly přispět k posílení pozice na trhu. „Převážně žlutá barva nového loga by měla značku odlišit od jiných známých značek na trhu,“ řekla marketingová manažerka firmy Dagmar Zweschperová.

Eta se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej spotřebičů pro domácnost. Na trhu má 13,5procentní podíl. Hlavním produktem firmy jsou vysavače, kde dosahuje 20procentního tržního podílu. ETA zhruba 60 procent své produkce prodává na domácím trhu, 20 procent na Slovensku a zbylou produkci vyváží zejména na Ukrajinu a do Ruska. Firmu od loňského června vlastní česká investiční společnost Benson Oak. Loni vykázala tržby ve výši jedné miliardy korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Auta
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším…
Jak a kde zařídit výměnu řidičáku v roce 2017?
Vyberte nejlepší auta roku 2018 a vyhrajte ceny za 300 000 Kč
Socialistická auta, která byla (aspoň v něčem) lepší než ta „západní“
Land Rover míří také na silnice. Road Rover bude luxusní elektromobil
Technologie
Intel vydává Core i9-7980XE, i9-7960X a dobývá zpět trůn nejrychlejšího CPU pro PC
eBay u produktů zakázal vodoznaky. Chce krásné čisté fotky jako z katalogu
Twitter Lite pro Android si v Česku nezkusíte, můžete ale zamířit do prohlížeče
Cetin spustil mapu pokrytí VDSL. Řekne také, jestli vás brzy čeká zrychlování
Někteří lidé se ve Windows 8.1 nemohou přihlásit prostřednictvím účtu Microsoft
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít