ETA mění logo po šedesáti letech

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

Český výrobce malých domácích spotřebičů ETA změnil po více než 60 letech své logo.

Změna značky je jedním z kroků, které by měly přispět k posílení pozice na trhu. „Převážně žlutá barva nového loga by měla značku odlišit od jiných známých značek na trhu,“ řekla marketingová manažerka firmy Dagmar Zweschperová.

Eta se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej spotřebičů pro domácnost. Na trhu má 13,5procentní podíl. Hlavním produktem firmy jsou vysavače, kde dosahuje 20procentního tržního podílu. ETA zhruba 60 procent své produkce prodává na domácím trhu, 20 procent na Slovensku a zbylou produkci vyváží zejména na Ukrajinu a do Ruska. Firmu od loňského června vlastní česká investiční společnost Benson Oak. Loni vykázala tržby ve výši jedné miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Pouštní supersport Zaroq Sand Racer 500 GT jde do výroby.…
Galerie: Range Rover nafocený na nejhezčích místech Severní Ameriky. Pokochejte se
BMW chystá ostré SUV X3 M jako soupeře pro Porsche Macan Turbo
Renault-Alpine A110 vypadá při testování na Nordschleife docela schopně
Dopravní nehoda v zahraničí: Jak získat odškodnění?
Technologie
iPhone slaví 10 let. Na svět přišel bez MMS, Javy, Flashe, GPS i videa
Potvrzeno: Samsung chystá duální foťák a okopíruje přitom princip od Huawei
Laserový projektor od Xiaomi vykouzlí 150palcový obraz jen 50 cm od stěny
NAND Flash se zápisem QLC je skutečností. Toshiba ji začíná vyrábět, jeden čip má 96 GB
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít