ETA mění logo po šedesáti letech

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

Český výrobce malých domácích spotřebičů ETA změnil po více než 60 letech své logo.

Změna značky je jedním z kroků, které by měly přispět k posílení pozice na trhu. „Převážně žlutá barva nového loga by měla značku odlišit od jiných známých značek na trhu,“ řekla marketingová manažerka firmy Dagmar Zweschperová.

Eta se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej spotřebičů pro domácnost. Na trhu má 13,5procentní podíl. Hlavním produktem firmy jsou vysavače, kde dosahuje 20procentního tržního podílu. ETA zhruba 60 procent své produkce prodává na domácím trhu, 20 procent na Slovensku a zbylou produkci vyváží zejména na Ukrajinu a do Ruska. Firmu od loňského června vlastní česká investiční společnost Benson Oak. Loni vykázala tržby ve výši jedné miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče