ERA se připravuje snížit náklady také firmám v ČR

17. ledna 2011, 13:18 - Profit, TZ
17. ledna 2011, 13:18

Expense Reduction Analysts, poradenská společnost zabývající se snižováním nákladů firem, se chystá vstoupit na český trh. Klienti ERA průměrně uspoří na nestrategických nákladech 19,7 %. Společnost oznámila, že hledá partnera pro exkluzivní zastoupení v České republice.

Foto: ERA

Expense Reduction Analysts (ERA) je největší konzultační společnost zabývající se snižováním nestrategických nákladů svých klientů. Konzultanti společnosti řeší více než 100 různých typů výdajů jako např. kurýrní, úklidové a poštovní služby, nákup tiskovin, pojišťovnictví, logistiku, energetiku, nakládání s odpady a další. ERA spolupracuje s více než 900 partnery ve 40 zemích světa. Nyní hledá partnera, který ji bude na základě licence exkluzivně zastupovat také v ČR.

Studie Expense Reduction Analysts ukázala, že 90 % společností na celém světě tvoří zbytečné nestrategické náklady, které zaujímají průměrně 10 – 20 %. „Víme, jak lze tyto náklady snížit, a jsme připraveni sdílet své znalosti a zkušenosti s partnery z České republiky,“ říká Fred Marfleet, generální ředitel Expense Reduction Analysts.

Společnost byla založena v roce 1992 ve Velké Británii. Dnes mezi její klienty patří velké a střední společnosti po celém světě, jako například IKEA, Unilever, Volkswagen, Hewlett Packard, Siemens, Pfizer, Adidas, TNT, SAP, Dell, i takové poradenské firmy jako Deloitte nebo Ernst&Young.

Franšízový koncept funguje v mnoha evropských zemích. Před rokem a půl vstoupila společnost do sousedního Polska. Kromě České republiky hledá výhradní zastoupení také na Ukrajině a v Rusku. V současné době funguje na českém franšízovém trhu více než 150 systémů, jak uvedla poradenská společnost PROFIT system franchise service s.r.o. v Reportu o franchisingu 2010. Dalších minimálně 70 zamýšlí fungovat jako franšízová síť. „Dá se očekávat, že v nejbližších letech v ČR bude působit na 200 franchisových systémů. To poukazuje na rostoucí atraktivitu celého českého trhu a franšízového trhu v České republice pro zahraniční investory,” vysvětluje Lenka Nováková, ředitelka portálu FranchisingINFO.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče