ePoptávka.cz: Měsíční poptávky na rekordním maximu

06. května 2011, 15:40 - Profit, TZ
06. května 2011, 15:40

Server ePoptávka.cz zaznamenal historický rekord v počtu více než 30 000 vložených poptávek za první čtvrtletí. Jen v měsíci březnu bylo vloženo v téměř 11 500 poptávek.

Foto: Profimedia.cz

V první čtvrtině roku 2011 překročilo množství poptávek historické maximum a obliba poptávkových systémů evidentně dále roste. Současně tento boom naznačuje pozitivní vývoj na trhu a ustupující hospodářskou recesi. Z hlediska oborů jsou nejvyhledávanější služby v oblasti stavebních služeb a materiálů.

Server ePoptávka.cz zaregistroval v porovnání s uplynulým rokem značný nárůst v počtu zadaných poptávek produktů a služeb. Potvrzuje se tak trend značné popularity poptávkových systémů a zároveň zvyšující se finanční jistota drobných podnikatelů i velkých firem. Již nemají potřebu zvažovat každou jednotlivou investici a obava z budoucího vývoje ekonomiky postupně opadá.

Zdaleka nejvýraznější změnu je možné pozorovat ve stavebnictví, které oproti předchozímu roku vykazuje téměř 41% nárůst poptávek. Obdobné je to i s odvětvím stavebních materiálů, které si v počtu zadaných poptávek polepšilo o 39 %. Stavebnictví se dlouho potýkalo se stagnací v podobě nedostatku zakázek a konečně tak zažívá první náznaky dlouho očekávaného oživení. „V roce 2010 jsme v prvním čtvrtletí registrovali téměř 3 500 vložených poptávek, přičemž letošní rok vykazuje číslo výrazně vyšší, kdy jsme zaznamenali takřka 5 000 poptávek,“ komentuje Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M provozující poptávkový systém ePoptávka.cz. „Je zjevné, že obory v oblasti stavebnictví a stavebních materiálů nabraly konečně ten správný směr, a i proto jsme pro naše klienty nejen z tohoto sektoru připravili atraktivní nabídku v podobě cenově výhodného balíčku našich služeb,“ uzavírá.

Vložení poptávky je pro uživatele jednoduchou a rychlou cestou k nalezení vhodného obchodního partnera. Systém poptávanému přiřadí odpovídající nabídky, ten si jen vybere, která je nejvíce oslovila, ať už cenou či kvalitou dodávaného materiálu.  Naopak pro firmy jsou poptávkové systémy další možností získání nových klientů a zakázek. Stavebnictví je navíc oborem, jehož činnost je nárazová a odvíjí se od dané sezóny. Firmy jsou si vědomy, že právě poptávkové systémy jsou řešením pro tzv. „hluchá období“. V době, kdy se nových zakázek objevuje minimum, zde stále totiž probíhá poptávka po drobných stavebních pracích.

Princip online poptávkových systémů

Do systému jednoduše zadáte konkrétní poptávku, vyplatí se být co možná nejkonkrétnější, doplníte osobní a kontaktní údaje. Naši operátoři ji následně zkontrolují a rozešlou vhodným registrovaným dodavatelům z poptávané oblasti,“ popisuje funkcionality systému ePoptávka.cz Otto Kočí a dodává, že od té chvíle začnou na udaný e-mailový kontakt chodit konkrétní nabídky, ze kterých si poptávající nezávisle vybere tu nejvhodnější.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče