Empresa Media vybrala prodejce online reklamy pro své časopisy

23. prosince 2011, 21:55 - MediaFax
23. prosince 2011, 21:55

Vydavatelství Empresa Media, do jehož portfolia patří například časopisy Profit, Instinkt a Týden, si vybralo prodejce reklamy pro svoje internetové tituly. Stala se jím společnost Impression Media, sdělilo vydavatelství v pátek.

 

Foto: Profimedia.cz

Impression Media bude prodávat inzertní prostor na serverech Týden.cz, Instinkt-online.cz, PCtuning.cz a Profit.cz. „Přírůstkem v portfoliu jsme si upevnili pozici na českém internetu a získali mediální prostor oslovující vysoce bonitní cílové skupiny,“ uvedla Impression Media v tiskové zprávě.

Časopisy Týden a Instinkt i s jejich weby koupil na podzim od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského majitel vlivné mediální agentury Médea Jaromír Soukup. Společně s podnikatelským týdeníkem Profit a tituly Popcorn a Top Dívky je potom začlenil do vydavatelství Empresa Media.

Vlajkovou lodí jeho on-line aktivit je zpravodajský web Týden.cz, který měl podle říjnového měření Netmonitoru 529 tisíc reálných uživatelů. Přes 180 tisíc z nich přilákal web počítačových nadšenců PCTuning.cz, který vydavatel koupil od jeho zakladatele a v roce 2008 začlenil pod hlavičku Týdne. Jeho návštěvnost se tím opticky téměř zdvojnásobila.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít