Empresa Media vybrala prodejce online reklamy pro své časopisy

23. prosince 2011, 21:55 - MediaFax
23. prosince 2011, 21:55

Vydavatelství Empresa Media, do jehož portfolia patří například časopisy Profit, Instinkt a Týden, si vybralo prodejce reklamy pro svoje internetové tituly. Stala se jím společnost Impression Media, sdělilo vydavatelství v pátek.

 

Foto: Profimedia.cz

Impression Media bude prodávat inzertní prostor na serverech Týden.cz, Instinkt-online.cz, PCtuning.cz a Profit.cz. „Přírůstkem v portfoliu jsme si upevnili pozici na českém internetu a získali mediální prostor oslovující vysoce bonitní cílové skupiny,“ uvedla Impression Media v tiskové zprávě.

Časopisy Týden a Instinkt i s jejich weby koupil na podzim od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského majitel vlivné mediální agentury Médea Jaromír Soukup. Společně s podnikatelským týdeníkem Profit a tituly Popcorn a Top Dívky je potom začlenil do vydavatelství Empresa Media.

Vlajkovou lodí jeho on-line aktivit je zpravodajský web Týden.cz, který měl podle říjnového měření Netmonitoru 529 tisíc reálných uživatelů. Přes 180 tisíc z nich přilákal web počítačových nadšenců PCTuning.cz, který vydavatel koupil od jeho zakladatele a v roce 2008 začlenil pod hlavičku Týdne. Jeho návštěvnost se tím opticky téměř zdvojnásobila.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče