Elitní seznam

24. října 2008, 16:47 - David Kasl
24. října 2008, 16:47

IWSR

Žebříčku Elite Brand List výzkumné společnosti IWSR (International Wine and Spirit Record), která sbírá údaje o celosvětovém objemu i hodnotě konzumace alkoholu, zveřejnila seznam 21 nejprodávanějších značek v roce 2007. Nejvyšší zastoupení v žebříčku mají značky skupiny Pernod Ricard, do níž patří i Karlovarská Becherovka. Nejlépe si z šestice zástupců vedla vodka Absolut, kterou Pernod Ricard koupila letos na jaře. První dvě příčky obsadila vodka Smirnoff a skotská whisky Johnnie Walker ze skupiny Diageo. Na elitní seznam se dostanou značky, jichž se prodá více než milion kartonů, z nichž se nejméně 40 procent prodá ve dvou čí více regionech mimo hlavní trh a jejichž kombinovaný tržní růst v předcházejících pěti letech překročil pět procent.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče