Ekonomický řidičák by se manažerům vyplatil

31. března 2008, 00:00 - Barbora Š.
31. března 2008, 00:00

(reakce na článek v Profitu č. 11/2008)

Když jsem si přečetla článek v Profitu o tom, že šéfové firem často nedokážou vyjádřit přesně, co chtějí, měla jsem pocit dávno objeveného. Jako externí poradce dostávám zakázky na zpracování různých smluv, nabídek nebo žádostí o dotace. Denně narážím na nepochopení i tak základních pojmů, jako je obrat, čistý zisk nebo mzdové náklady.

Právo podnikat určitě patří k základům demokracie. Já bych se ale přimlouvala, aby manažeři firem museli ovládat alespoň základy ekonomických termínů. Dobrý nápad sice dokáže rozjet podnikání, ale potom už je zapotřebí i trocha rutiny, včetně té ekonomické.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít