Ekonomický řidičák by se manažerům vyplatil

31. března 2008, 00:00 - Barbora Š.
31. března 2008, 00:00

(reakce na článek v Profitu č. 11/2008)

Když jsem si přečetla článek v Profitu o tom, že šéfové firem často nedokážou vyjádřit přesně, co chtějí, měla jsem pocit dávno objeveného. Jako externí poradce dostávám zakázky na zpracování různých smluv, nabídek nebo žádostí o dotace. Denně narážím na nepochopení i tak základních pojmů, jako je obrat, čistý zisk nebo mzdové náklady.

Právo podnikat určitě patří k základům demokracie. Já bych se ale přimlouvala, aby manažeři firem museli ovládat alespoň základy ekonomických termínů. Dobrý nápad sice dokáže rozjet podnikání, ale potom už je zapotřebí i trocha rutiny, včetně té ekonomické.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče