Dýchněte si a naklepněte vejce

16. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Stingl
16. dubna 2007, 00:00

Nekonečný svět podnikání mě vždycky ještě dokáže něčím překvapit. Naposledy to bylo, když jsem zhltnul článek o kyslíkových barech, ve kterých se byla podívat naše redaktorka Renata Bartošková. Dosud jsem ani netušil, že podobné kyslíkárny vůbec existují.

A se mnou jistě další milion spotřebitelů

Zkusím si tipnout: Z kyslíkových barů se stane hit. Zákazník otestoval už všechno a každá novinka ho zaujme. Z novinky se tak stává přinejmenším módní vlna a dočasný mlýnek na peníze. Při chytré obchodní strategii může ale podniku i po opadnutí první euforie vykrystalizovat zdravé jádro dlouhodobých klientů.

A i od toho je tu Profit. Aby pro vás včas objevil sice nenápadné, ale slibné novinky na trhu. Vedle všech těch velkých oborů, vedle vážných miliardových obchodů je tu mnoho zdánlivých maličkostí, které jsou ale dosud neobsazenou parketou a šancí. Otevřít si obyčejný bar napadne kde koho, těch kyslíkových je tu ale zatím jen pár. Zkusíte štěstí? Je to jako, když Kolumbus postavil vejce na špičku. Prostě ho naklepnul, a bylo to. Ten nejjednodušší nápad. Ale přišel s ním dřív než ostatní. Dejte si kyslíkový doušek a s osvěženou myslí třeba objevíte nový podnikatelský kontinent.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče