Dva zákazníci a jeden prodavač

20. října 2003, 00:00 - admin
20. října 2003, 00:00

Každému prodavači se někdy přihodí, že je nucen ve stejnou dobu věnovat svou pozornost dvěma zákazníkům. Jak si má správně počínat, aby žádný ze zákazníků se necítil dotčen jeho chováním?

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Obsluhuje-li prodavač zákazníka a vstoupí-li do obchodu druhý zákazník, je správné, aby s omluvou přerušil na několik okamžiků obsluhu a zeptal se příchozího po zdvořilém pozdravu několika slovy na jeho přání. Po zjištění tohoto přání posaďme zákazníka s ujištěním, že se k němu co nejrychleji vrátíme, jakmile budeme hotovi s obsluhou zákazníka prvního. Neprodlužujme proto s prvním zákazníkem zbytečně prodejní rozhovor, avšak nepočínejme si zase tak, aby měl dojem, že se jej chceme zbavit co nejrychleji.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče