Dva zákazníci a jeden prodavač

20. října 2003, 00:00 - admin
20. října 2003, 00:00

Každému prodavači se někdy přihodí, že je nucen ve stejnou dobu věnovat svou pozornost dvěma zákazníkům. Jak si má správně počínat, aby žádný ze zákazníků se necítil dotčen jeho chováním?

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Obsluhuje-li prodavač zákazníka a vstoupí-li do obchodu druhý zákazník, je správné, aby s omluvou přerušil na několik okamžiků obsluhu a zeptal se příchozího po zdvořilém pozdravu několika slovy na jeho přání. Po zjištění tohoto přání posaďme zákazníka s ujištěním, že se k němu co nejrychleji vrátíme, jakmile budeme hotovi s obsluhou zákazníka prvního. Neprodlužujme proto s prvním zákazníkem zbytečně prodejní rozhovor, avšak nepočínejme si zase tak, aby měl dojem, že se jej chceme zbavit co nejrychleji.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče