Dva zákazníci a jeden prodavač

20. října 2003, 00:00 - admin
20. října 2003, 00:00

Každému prodavači se někdy přihodí, že je nucen ve stejnou dobu věnovat svou pozornost dvěma zákazníkům. Jak si má správně počínat, aby žádný ze zákazníků se necítil dotčen jeho chováním?

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Obsluhuje-li prodavač zákazníka a vstoupí-li do obchodu druhý zákazník, je správné, aby s omluvou přerušil na několik okamžiků obsluhu a zeptal se příchozího po zdvořilém pozdravu několika slovy na jeho přání. Po zjištění tohoto přání posaďme zákazníka s ujištěním, že se k němu co nejrychleji vrátíme, jakmile budeme hotovi s obsluhou zákazníka prvního. Neprodlužujme proto s prvním zákazníkem zbytečně prodejní rozhovor, avšak nepočínejme si zase tak, aby měl dojem, že se jej chceme zbavit co nejrychleji.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít