Družstevní prodejny dají 70 milionů do vizáže

17. března 2008, 00:00 - Ivo Čermák
17. března 2008, 00:00

České družstevní obchody sdružené pod názvy Jednota, Konzum a Coop investují více než 70 milionů korun do sjednocení vzhledu zhruba tří tisícovek družstevních prodejen, které ponesou společnou značku Coop.

Spotřební družstva kromě jednotné vizáže plánují i společnou propagaci. Družstevní síti Coop loni navzdory pokračující expanzi nadnárodních obchodních řetězců vzrostl obrat meziročně o jednu miliardu korun na 27,2 miliardy korun.

Předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev Zdeněk Juračka říká, že změna značky prodejen byla zahájena v závěru loňského roku a do letošního podzimu by měla mít jednotnou vizáž většina ze tří tisícovek družstevních prodejen. „Sjednocení vzhledu našich prodejen bude stát více než 70 milionů korun, přičemž na každou ze zhruba 2500 prodejen svaz ze svého účelového fondu uvolní 25 tisíc korun,“ dodává Juračka.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít