Družstevní prodejny dají 70 milionů do vizáže

17. března 2008, 00:00 - Ivo Čermák
17. března 2008, 00:00

České družstevní obchody sdružené pod názvy Jednota, Konzum a Coop investují více než 70 milionů korun do sjednocení vzhledu zhruba tří tisícovek družstevních prodejen, které ponesou společnou značku Coop.

Spotřební družstva kromě jednotné vizáže plánují i společnou propagaci. Družstevní síti Coop loni navzdory pokračující expanzi nadnárodních obchodních řetězců vzrostl obrat meziročně o jednu miliardu korun na 27,2 miliardy korun.

Předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev Zdeněk Juračka říká, že změna značky prodejen byla zahájena v závěru loňského roku a do letošního podzimu by měla mít jednotnou vizáž většina ze tří tisícovek družstevních prodejen. „Sjednocení vzhledu našich prodejen bude stát více než 70 milionů korun, přičemž na každou ze zhruba 2500 prodejen svaz ze svého účelového fondu uvolní 25 tisíc korun,“ dodává Juračka.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít