Družstevní prodejny dají 70 milionů do vizáže

17. března 2008, 00:00 - Ivo Čermák
17. března 2008, 00:00

České družstevní obchody sdružené pod názvy Jednota, Konzum a Coop investují více než 70 milionů korun do sjednocení vzhledu zhruba tří tisícovek družstevních prodejen, které ponesou společnou značku Coop.

Spotřební družstva kromě jednotné vizáže plánují i společnou propagaci. Družstevní síti Coop loni navzdory pokračující expanzi nadnárodních obchodních řetězců vzrostl obrat meziročně o jednu miliardu korun na 27,2 miliardy korun.

Předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev Zdeněk Juračka říká, že změna značky prodejen byla zahájena v závěru loňského roku a do letošního podzimu by měla mít jednotnou vizáž většina ze tří tisícovek družstevních prodejen. „Sjednocení vzhledu našich prodejen bude stát více než 70 milionů korun, přičemž na každou ze zhruba 2500 prodejen svaz ze svého účelového fondu uvolní 25 tisíc korun,“ dodává Juračka.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče