Drinks Union jednal o strategiích

24. ledna 2005, 00:00 - admin
24. ledna 2005, 00:00

Ke zhodnocení výsledků za minulý rok se sešli vrcholoví manažeři pivovarnické skupiny Drinks Union. Výsledky prezentovali odborné veřejnosti. I přes celkově stagnující trh s pivem zaznamenali expanzi. Skok zaznamenal především export. Na zahraniční trhy vyvezl Drinks Union v roce 2004 o 30 procent více, než v roce 2003.

V roce 2004 pivovary vstoupily i na polský trh, kde mají nemalé ambice. V loňském roce se intenzivně zaměřily na podporu kultury pití českého piva a začaly s projektem postupného otevírání řetězců profilových značkových restaurací. První restaurace byly otevřeny v Mladé Boleslavi a v Liberci. Oficiálně bylo oznámeno zahájení licenční výroby piva Zlatopramen v Rusku.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít