Menu Zavřít

Drevop: zákazník vždy na prvním místě

29. 9. 2003
Autor: Euro.cz

Mezi úspěšnými firmami, o nichž psal Profit před deseti lety a které se etablovaly na trhu, rozvíjejí se a prosperují, je i opavská firma Drevop, jejíž majitelkou je Hana Šindlerová. Jak již název napovídá, předmětem podnikání je dřevo - na počátku podnikání jak do interiérů, tak exteriérů, postupně se zaměření více profilovalo.

PROFIT PO DESETI LETECH….

BRAND24

Dnes je firma Hana Šindlerová-Drevop největším přímým dovozcem pracovních desek firmy Pfleiderer. V současnosti čítá skladový program 46 dezénů této značky. Kromě pracovních desek nabízí Drevop celou řadu výrobků, jejich největším dodavatelem je tuzemská Kronospan Jihlava. Po celou dobu existence firmy bylo její snahou co nejširší nabídka výrobků a služeb. Proto také například nabízí různé druhy nábytkového kování, úchyty, vruty či prahy od mnoha výrobců nejen z České republiky, ale také z Německa, Rakouska a Itálie. Od počátku existence se firma řídí filozofií, že zákazníkovi je potřeba vyjít vstříc, nabídnout mu nejen kvalitní zboží, ale také služby a poradenství. Dodnes v podstatě platí to, co napsal Profit před deseti lety: „V Drevopu se vždy ptají zákazníků na účel a místo použití požadovaných materiálů, ale také na povětrnostní vlivy. Pokud jde o interiér, jsou na místě i dotazy o způsobu osvětlení, které hraje u pastelových barev velkou roli. Zákazník se rád vrací nakupovat do míst, kde dostává kvalifikované rady. Zákazníkovi je nutné předložit malou kalkulaci při koupi zboží, aby věděl co se vyplatí.“ Důraz na kvalifikovanou radu zákazníkům i na komplexnější službu klade Drevop ve své činnosti dodnes. Dokladem toho může být formátovací pila, na níž ve firmě zákazníkům veškeré zakoupené zboží na počkání nařežou podle jejich požadavků. Jednoduché a známé krédo, že zákazník má vždy být na prvním místě, se tak firmě již desetiletí vyplácí a přispívá k jejímu úspěšnému působení na trhu.

ilustrační foto: archiv

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).