Drahám má vylepšit pověst mravenec

02. června 2008, 00:00 - Ivo Čermák
02. června 2008, 00:00

České dráhy chtějí vylepšit svou pověst za pomoci maskota v podobě mravence.

Ten jako synonymum pracovitosti má být symbolem výstavby, která se nyní na železnici uskutečňuje, a bude upozorňovat na aktuální výluky. Cestující se s ním setkají především v podobě informačních tabulí ve stanicích.

„Maskot lidem říká, že se pracuje, že tam je omezení, ale že to někam směřuje. Zároveň žádá pochopení, neboť ve výsledku půjde o výrazné zlepšení kvality,“ říká duchovní otec maskota a ředitel odboru komunikace ČD Zbyněk Honys. Kampaň podle něj bude dlouhodobá; letos za ni dráhy zaplatí zhruba 12 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče