Drahám má vylepšit pověst mravenec

02. června 2008, 00:00 - Ivo Čermák
02. června 2008, 00:00

České dráhy chtějí vylepšit svou pověst za pomoci maskota v podobě mravence.

Ten jako synonymum pracovitosti má být symbolem výstavby, která se nyní na železnici uskutečňuje, a bude upozorňovat na aktuální výluky. Cestující se s ním setkají především v podobě informačních tabulí ve stanicích.

„Maskot lidem říká, že se pracuje, že tam je omezení, ale že to někam směřuje. Zároveň žádá pochopení, neboť ve výsledku půjde o výrazné zlepšení kvality,“ říká duchovní otec maskota a ředitel odboru komunikace ČD Zbyněk Honys. Kampaň podle něj bude dlouhodobá; letos za ni dráhy zaplatí zhruba 12 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít