Dopravní podnik v Praze má na krku další předraženou zakázku

14. února 2012, 17:23 - Miloslav Hamřík
14. února 2012, 17:23

Další mnohonásobně předraženou zakázku má na krku dopravní podnik v Praze. Jeho bývalý mluvčí, Ondřej Pečený, má za úkol už rok dávat dohromady podklady na webové stránky o projektech v pražské dopravě.

Foto: DPP

Dopravní podnik za to zaplatí 5,6 milionu korun. Již při pohledu na web projektu (http://strategickeprojekty.dpp.cz/) je ale i laikovi jasné, že výrobní cena podobné internetové stránky je maximálně v řádu desetitisíců korun. Samotný web je přitom postaven na bezplatném redakčním systému Joomla a podobné stránky lze dnes vytvořit během několika hodin. Podle firem i profesionálů z oboru je zakázka až stonásobně předražená.

Zakázku získala na podzim 2010 agentura TTV. Pečený s ní začal podle svých slov spolupracovat o několik měsíců později. “Nejprve agentura získala zakázku a až pak si mě najala, abych na projektu pracoval,“ sdělil Pečený pro deník Hospodářské noviny. Loni se přitom stal členem vedení této agentury.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče