Dokonalá organizace v malé firmě

11. srpna 2003, 00:00 - Christine Öttlová, Gitte Härterová
11. srpna 2003, 00:00

Německé konzultantky ve čtyřech kapitolách své knihy krok za krokem ukazují, jak lze i v malé firmě zvládat důležité činnosti, jakými jsou organizace času, administrativy, korespondence a telefonování tak, aby nedocházelo ke zbytečnému zvyšování nákladů a přitom maximum času zbývalo pro hlavní produktivní činnost firmy i soukromý život.

KNIŽNÍ TIP

V důsledku účelného organizování pak:

* Zacházíte úsporněji s časem, který máte k dispozici, a jste produktivnější.

* Získáváte volný čas, který značně zvýší kvalitu vašeho života.

* Méně se stresujete a nepodléháte spěchu, protože se nenecháte přetěžovat, nenecháváte se tak snadno „převálcovat“ událostmi.

* Mnohem lépe se vyrovnáváte s nepředvídanými situacemi, když na ně reagujete podle předem připravených postupů, než kdybyste neustále „pokulhávali za vývojem událostí“.

* Jste spolehliví, protože realističtěji odhadujete své schopnosti a neslibujete nic, co byste nemohli splnit.

* Lépe se vám daří slaďovat pracovní a soukromý život a udržovat je v rovnováze.

* Dosahujete lepších výsledků vzhledem k vynaloženým nákladům.

(Management Press, brož., 176 str., 240 Kč)

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče