Dokonalá organizace v malé firmě

11. srpna 2003, 00:00 - Christine Öttlová, Gitte Härterová
11. srpna 2003, 00:00

Německé konzultantky ve čtyřech kapitolách své knihy krok za krokem ukazují, jak lze i v malé firmě zvládat důležité činnosti, jakými jsou organizace času, administrativy, korespondence a telefonování tak, aby nedocházelo ke zbytečnému zvyšování nákladů a přitom maximum času zbývalo pro hlavní produktivní činnost firmy i soukromý život.

KNIŽNÍ TIP

V důsledku účelného organizování pak:

* Zacházíte úsporněji s časem, který máte k dispozici, a jste produktivnější.

* Získáváte volný čas, který značně zvýší kvalitu vašeho života.

* Méně se stresujete a nepodléháte spěchu, protože se nenecháte přetěžovat, nenecháváte se tak snadno „převálcovat“ událostmi.

* Mnohem lépe se vyrovnáváte s nepředvídanými situacemi, když na ně reagujete podle předem připravených postupů, než kdybyste neustále „pokulhávali za vývojem událostí“.

* Jste spolehliví, protože realističtěji odhadujete své schopnosti a neslibujete nic, co byste nemohli splnit.

* Lépe se vám daří slaďovat pracovní a soukromý život a udržovat je v rovnováze.

* Dosahujete lepších výsledků vzhledem k vynaloženým nákladům.

(Management Press, brož., 176 str., 240 Kč)

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít