Dodavatelé call center

29. března 2004, 00:00 - RADAN DOLEJŠ
29. března 2004, 00:00

Celosvětoví specialisté na kontaktní centra jsou prakticky tři - Genesys, Avaya a Cisco. U systému péče o zákazníka (CRM) je to několik větších výrobců a desítky malých. Specializace dodavatelů na typy klientů podle jejich zaměření prakticky neexistuje, jednotlivé systémy od sebe odlišuje komplexnost, integrace multimedií, možnost rozšíření a třeba technologické standardy.

„Ty kvalitní mají otevřené standardy a nejsou závislé na určité platformě, takže je možné je různě rozšiřovat a pracují na různých systémech,“ vysvětluje Martin Veselka z Genesys. Řešení call center jsou všeobecně universální nezávislá na typu podnikání. Třeba krabicová řešení jsou maximálně univerzální a vyznačují se jednoduchou instalací, administrací systému, unifikovaným ovládáním a řadou předem připravených šablon pro komunikaci se zákazníky. Oproti tomu řešení call center na míru bývají hodně integrovaná se systémy firem. Ale u každého systému platí, že je důležitá dokonalá integrace s ostatními informačními systémy. Bez integrace dat se neobejde žádné kontaktní centrum. Nová a drahá CRM řešení problém nevyřeší.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče