Dobře zvolený Michálek

04. dubna 2008, 19:24 - Petr Bušta
04. dubna 2008, 19:24

AXA

Mnohdy se zdá, že některé filmové scény, v nichž funguje product placement, jsou do filmů uměle připisovány, aby například nesmyslně stojící žlutý autobus v centru Prahy mohl být dostatečně často v záběru a zadavatel byl spokojen. O citlivě umístěném product placementu se dá naopak mluvit v případě nového filmu Vladimíra Michálka O rodičích a dětech, který podpořila finanční skupina AXA. Logo AXA se ve filmu několikrát decentně objeví, ale nejsou mu podřizovány scény a neobjevuje se každých patnáct minut.
Michálkův film je navíc založen na rozhovoru syna s otcem a tento vztah je také dominantou televizních spotů finanční skupiny AXA. Podobnost dokládá dobrý strategický výběr filmu. AXA dlouhodobě sleduje zajímavé kulturní a filmové projekty a klade si za cíl vybrat ty, které jsou kvalitní a mají dlouhodobější hodnotu. Nejdůležitější pro rozhodnutí o výběru tohoto filmu pro product placement byla možnost otevřeného dialogu s tvůrci. Ti se totiž mnohdy dostávají do situace, kdy je obchodní partneři tlačí do product placementu za každou cenu. Vladimír Michálek jako spoluautor scénáře byl ochoten vést otevřený dialog s marketingovými kreativci z AXA a po mnoha různých alternativách úprav scénáře a scén zvolili prezentaci přirozenou, funkční a nerušivou.

(box)
Filmová vášeň
Sponzoring a další spolupráce skupiny AXA v kinematografii

Mazaný Filip, film Václava Vorla
Mezinárodní filmový festival Karlova Vary
Václav, film Jiřího Vejdělka
O rodičích a dětech, film Vladimíra Michálka

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče