Dobře zvolený Michálek

04. dubna 2008, 19:24 - Petr Bušta
04. dubna 2008, 19:24

AXA

Mnohdy se zdá, že některé filmové scény, v nichž funguje product placement, jsou do filmů uměle připisovány, aby například nesmyslně stojící žlutý autobus v centru Prahy mohl být dostatečně často v záběru a zadavatel byl spokojen. O citlivě umístěném product placementu se dá naopak mluvit v případě nového filmu Vladimíra Michálka O rodičích a dětech, který podpořila finanční skupina AXA. Logo AXA se ve filmu několikrát decentně objeví, ale nejsou mu podřizovány scény a neobjevuje se každých patnáct minut.
Michálkův film je navíc založen na rozhovoru syna s otcem a tento vztah je také dominantou televizních spotů finanční skupiny AXA. Podobnost dokládá dobrý strategický výběr filmu. AXA dlouhodobě sleduje zajímavé kulturní a filmové projekty a klade si za cíl vybrat ty, které jsou kvalitní a mají dlouhodobější hodnotu. Nejdůležitější pro rozhodnutí o výběru tohoto filmu pro product placement byla možnost otevřeného dialogu s tvůrci. Ti se totiž mnohdy dostávají do situace, kdy je obchodní partneři tlačí do product placementu za každou cenu. Vladimír Michálek jako spoluautor scénáře byl ochoten vést otevřený dialog s marketingovými kreativci z AXA a po mnoha různých alternativách úprav scénáře a scén zvolili prezentaci přirozenou, funkční a nerušivou.

(box)
Filmová vášeň
Sponzoring a další spolupráce skupiny AXA v kinematografii

Mazaný Filip, film Václava Vorla
Mezinárodní filmový festival Karlova Vary
Václav, film Jiřího Vejdělka
O rodičích a dětech, film Vladimíra Michálka

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít