Doba trvání slevové akce

27. února 2006, 00:00 - admin
27. února 2006, 00:00

Vlastním síť prodejen a občas připravím slevu na určité zboží. Ve výloze a v prodejně mám uvedeno: „Jedinečná sleva - pouze tento týden.“ Před pár dny ale ke mně přišel zákazník, který si v jedné takové akci zakoupil zboží, ale chtěl ho vrátit, protože prý z mé strany šlo o klamavou reklamu.

Argumentoval tím, že po týdnu jsem cenu nevrátil na původní výši, ale prodloužil jsem slevovou akci (to je skutečně pravda, rozhodl jsem se tak díky jejímu velkému úspěchu). Zákazník ale argumentuje, že si zboží koupil právě u mě a právě v tento týden hlavně kvůli tomu, že se obával, že ho později už nikde takhle levně nesežene. A že kdyby věděl, že nemusí spěchat, tak si všechno ještě pořádně rozmyslí. Musím jeho reklamaci uznat, když se opírá o doslovné znění mé reklamní nabídky?

K. K., Brno

Zákon o regulaci reklamy stanoví, že reklama uvádějící zvláštní nabídku musí jednoznačně uvádět datum, ke kterému nabídka končí. Proto nabídku prodloužit nelze (viz § 2b zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění).

KŠD ŠŤOVÍČEK advokátní kancelář, v.o.s.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče