Doba trvání slevové akce

27. února 2006, 00:00 - admin
27. února 2006, 00:00

Vlastním síť prodejen a občas připravím slevu na určité zboží. Ve výloze a v prodejně mám uvedeno: „Jedinečná sleva - pouze tento týden.“ Před pár dny ale ke mně přišel zákazník, který si v jedné takové akci zakoupil zboží, ale chtěl ho vrátit, protože prý z mé strany šlo o klamavou reklamu.

Argumentoval tím, že po týdnu jsem cenu nevrátil na původní výši, ale prodloužil jsem slevovou akci (to je skutečně pravda, rozhodl jsem se tak díky jejímu velkému úspěchu). Zákazník ale argumentuje, že si zboží koupil právě u mě a právě v tento týden hlavně kvůli tomu, že se obával, že ho později už nikde takhle levně nesežene. A že kdyby věděl, že nemusí spěchat, tak si všechno ještě pořádně rozmyslí. Musím jeho reklamaci uznat, když se opírá o doslovné znění mé reklamní nabídky?

K. K., Brno

Zákon o regulaci reklamy stanoví, že reklama uvádějící zvláštní nabídku musí jednoznačně uvádět datum, ke kterému nabídka končí. Proto nabídku prodloužit nelze (viz § 2b zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění).

KŠD ŠŤOVÍČEK advokátní kancelář, v.o.s.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Netflix odmítl zaplatit další sezónu seriálu. Produkci Sense8 nabídl pornoweb
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít