Doba trvání slevové akce

27. února 2006, 00:00 - admin
27. února 2006, 00:00

Vlastním síť prodejen a občas připravím slevu na určité zboží. Ve výloze a v prodejně mám uvedeno: „Jedinečná sleva - pouze tento týden.“ Před pár dny ale ke mně přišel zákazník, který si v jedné takové akci zakoupil zboží, ale chtěl ho vrátit, protože prý z mé strany šlo o klamavou reklamu.

Argumentoval tím, že po týdnu jsem cenu nevrátil na původní výši, ale prodloužil jsem slevovou akci (to je skutečně pravda, rozhodl jsem se tak díky jejímu velkému úspěchu). Zákazník ale argumentuje, že si zboží koupil právě u mě a právě v tento týden hlavně kvůli tomu, že se obával, že ho později už nikde takhle levně nesežene. A že kdyby věděl, že nemusí spěchat, tak si všechno ještě pořádně rozmyslí. Musím jeho reklamaci uznat, když se opírá o doslovné znění mé reklamní nabídky?

K. K., Brno

Zákon o regulaci reklamy stanoví, že reklama uvádějící zvláštní nabídku musí jednoznačně uvádět datum, ke kterému nabídka končí. Proto nabídku prodloužit nelze (viz § 2b zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění).

KŠD ŠŤOVÍČEK advokátní kancelář, v.o.s.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče