Do střízliva!

08. května 2008, 21:09 - Petr Bušta
08. května 2008, 21:09

Radegast

Společnost TNS AISA provedla pro Plzeňský Prazdroj průzkum, který přinesl překvapivou zprávu - čepované nealkoholické pivo už ochutnala 54 procent návštěvníků hospod a restaurací. Spotřeba stále roste, což je jednak známkou toho, že vzrůstá i odpovědnost například řidičů, ale také dokladem, že čeští konzumenti považují nealkoholické pivo za daleko vhodnější doplněk české gastronomie než slazené nápoje. Symbolem této proměny může být i novinka: Nejrozšířenější značka nealkoholického čepovaného piva Radegast Birell uvádí na trh speciální sklenici na čepovanou variantu nealkoholického piva.

Text k foto:
Lehkost výhodou. Hlavní předností speciální sklenice je váha. Hmotnost půllitrové varianty je pouhých 450 gramů, třetinková sklenice má jen 330 gramů.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít