Do střízliva!

08. května 2008, 21:09 - Petr Bušta
08. května 2008, 21:09

Radegast

Společnost TNS AISA provedla pro Plzeňský Prazdroj průzkum, který přinesl překvapivou zprávu - čepované nealkoholické pivo už ochutnala 54 procent návštěvníků hospod a restaurací. Spotřeba stále roste, což je jednak známkou toho, že vzrůstá i odpovědnost například řidičů, ale také dokladem, že čeští konzumenti považují nealkoholické pivo za daleko vhodnější doplněk české gastronomie než slazené nápoje. Symbolem této proměny může být i novinka: Nejrozšířenější značka nealkoholického čepovaného piva Radegast Birell uvádí na trh speciální sklenici na čepovanou variantu nealkoholického piva.

Text k foto:
Lehkost výhodou. Hlavní předností speciální sklenice je váha. Hmotnost půllitrové varianty je pouhých 450 gramů, třetinková sklenice má jen 330 gramů.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče