Do střízliva!

08. května 2008, 21:09 - Petr Bušta
08. května 2008, 21:09

Radegast

Společnost TNS AISA provedla pro Plzeňský Prazdroj průzkum, který přinesl překvapivou zprávu - čepované nealkoholické pivo už ochutnala 54 procent návštěvníků hospod a restaurací. Spotřeba stále roste, což je jednak známkou toho, že vzrůstá i odpovědnost například řidičů, ale také dokladem, že čeští konzumenti považují nealkoholické pivo za daleko vhodnější doplněk české gastronomie než slazené nápoje. Symbolem této proměny může být i novinka: Nejrozšířenější značka nealkoholického čepovaného piva Radegast Birell uvádí na trh speciální sklenici na čepovanou variantu nealkoholického piva.

Text k foto:
Lehkost výhodou. Hlavní předností speciální sklenice je váha. Hmotnost půllitrové varianty je pouhých 450 gramů, třetinková sklenice má jen 330 gramů.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Nintendo už zase recykluje. Uvede novou verzi konzole SNES s 21 hrami
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít