Do střízliva!

08. května 2008, 21:09 - Petr Bušta
08. května 2008, 21:09

Radegast

Společnost TNS AISA provedla pro Plzeňský Prazdroj průzkum, který přinesl překvapivou zprávu - čepované nealkoholické pivo už ochutnala 54 procent návštěvníků hospod a restaurací. Spotřeba stále roste, což je jednak známkou toho, že vzrůstá i odpovědnost například řidičů, ale také dokladem, že čeští konzumenti považují nealkoholické pivo za daleko vhodnější doplněk české gastronomie než slazené nápoje. Symbolem této proměny může být i novinka: Nejrozšířenější značka nealkoholického čepovaného piva Radegast Birell uvádí na trh speciální sklenici na čepovanou variantu nealkoholického piva.

Text k foto:
Lehkost výhodou. Hlavní předností speciální sklenice je váha. Hmotnost půllitrové varianty je pouhých 450 gramů, třetinková sklenice má jen 330 gramů.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Windows Store bude zřejmě přejmenován na Microsoft Store
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít