Do metra se vrátí reklamní obrazovky

28. října 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
28. října 2008, 00:00

Do pražského metra se od 1. listopadu vrátí v plném provozu informační a reklamní obrazovky MetroVison s časomírou sledující dobu příjezdu vlaku.

Objeví se celkem v deseti stanicích, které budou osazeny každá čtyřmi obrazovkami.

Informační a reklamní tabule fungovaly v pražském metru do konce loňského roku. Dopravní podnik ale jejich provoz po dohodě se svou reklamní společností Rencar k 1.lednu zastavil. Důvodem byla podle tehdejšího ředitele marketingu a komunikace dopravního podniku Jana Svobody jejich dlouhodobá nerentabilita.

Obchodní model je podle něj nyní pro dopravní podnik nastaven podstatně výhodněji. „Tak, aby odpovídal tržním potřebám,“ uvedl bez bližších podrobností mluvčí. Nesdělil přitom, jak velkou část promítaného obsahu bude činit reklama. Obrazovky podle něj slouží především k informování cestujících, ale zisk mohou vytvářet pouze komerční spoty.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče