Do kavárny za krev

28. května 2012, 15:27 - Naděžda Kubalíková
28. května 2012, 15:27

Starbucks Česká republika

Až 100 tisíc dobrovolníků chybí v České republice do minimálního doporučovaného počtu registrovaných dárců krve. Český červený kříž (ČČK) proto prostřednictvím podpůrných akcí cílí na mladé lidi, potenciální prvodárce, kteří by dárcovskou základnu doplnili a omladili.
Na projektu Studentská krev 2012 s ČCK spolupracovaly Starbucks Coffee Company a její joint venture partner AmRest Holdings. Společnost Starbucks se projektu zúčastnila s cílem rozšířit informaci mezi své zákazníky a získat tak nové dárce. Řada partnerů ze Starbucks se do květnové odběrové akce na transfuzním oddělení Thomayerovy nemocnice zapojila také samotným dárcovstvím krve. Dárci si mohli pochutnat na kávě Starbucks a jako poděkování za odběr krve obdrželi vouchery do pražských kaváren.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít