DM drogerie markt hlásí vyšší obrat i plány na expanzi

26. října 2010, 15:50 - Zina Plchová
26. října 2010, 15:50

O víc než 12 procent vzrostl meziroční obrat dm drogerie markt s.r.o. v České republice. S obratem 5 370 mil. Kč si upevnila své postavení a výrazně (o 1,8 procent) posílila podíl na českém drogistickém trhu.

Foto: dm drogerie

Od října minulého roku bylo v Česku otevřeno 28 zcela nových prodeje a dalších 8 prodejce zrenovoval, nyní tak dm v zemi provozuje 192 obchodů. V obchodním roce 2009/2010 bylo investováno téměř 299 mil. Kč. Velké plány má dm i do budoucna. V příštím obchodním roce plánuje investice v celkové výši 235 mil. Kč, z toho 210 mil. Kč na výstavbu a renovaci sítě prodejen a více než 20 mil. Kč na informační technologie. Otevřít by se mělo 25 nových prodejen.

Silná pozice dm privátních značek

K dobrému výsledku firmy přispívá kvalitní nabídka. Dm v posledním roce pracovala na posílení pozice svých privátních značek. Jejich sortiment zahrnuje kompetentní nabídku pečující kosmetiky pro celou rodinu, vše pro domácnost a péči o domácí zvířata. dm privátní značky pravidelně dosahují výborných a dobrých ohodnocení ve spotřebitelských testech. Podíl jejich odprodejů na celkovém obratu firmy se zvýšil na více než 22,7 %. Na konci října 2010 uvede dm do portfolia svých privátních značek novou značku Fascíno, nabízející ucelený sortiment ponožek a punčochového zboží.

Mezinárodní certifikace pro alverde

Jednou z privátních značek dm je alverde, která upravila stávající označení kontrolované přírodní kosmetiky německým logem BDIH na mezinárodně platnou certifikaci NaTrue. Ochranná známka NaTrue umožňuje díky jednotnému mezinárodnímu označení lepší orientaci v nabídce přírodních produktů té nejvyšší kvality. Stejné logo je totiž používáno na celém světě. Přírodní kosmetika alverde byla v Německu již dvakrát nominována na ocenění za trvalou udržitelnost (tzv. „Deutscher Nachhaltigkeitspreis“). Letos poprvé uděloval časopis Lebensmittel Praxis společně s triem odborných veletrhů InterMopro/InterCool/InterMeat cenu „ECOCARE 2010“. V kategorii „produkt“ byla za nejpřesvědčivější pojetí trvalé udržitelnosti oceněna právě značka alverde, která získala 1. místo.

Dm drogerie markt s.r.o. je vítězem ankety Obchodník roku 2009 v kategorii Prodejce drogistického zboží. Úspěch slaví i věrnostní dm aktive beauty program. Ke konci září měl víc než 800 tisíc aktivních členů.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Totálka do šrotu? Kdepak. Z těchto vraků dělají v Rusku…
Pouštní supersport Zarooq SandRacer 500 GT jde do výroby. Stojí přes 10 milionů
Galerie: Range Rover nafocený na nejhezčích místech Severní Ameriky. Pokochejte se
BMW chystá ostré SUV X3 M jako soupeře pro Porsche Macan Turbo
Renault-Alpine A110 vypadá při testování na Nordschleife docela schopně
Technologie
iPhone slaví 10 let. Na svět přišel bez MMS, Javy, Flashe, GPS i videa
Potvrzeno: Samsung chystá duální foťák a okopíruje přitom princip od Huawei
Laserový projektor od Xiaomi vykouzlí 150palcový obraz jen 50 cm od stěny
NAND Flash se zápisem QLC je skutečností. Toshiba ji začíná vyrábět, jeden čip má 96 GB
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít