Menu Zavřít

DM drogerie markt hlásí vyšší obrat i plány na expanzi

26. 10. 2010
Autor: profit

O víc než 12 procent vzrostl meziroční obrat dm drogerie markt s.r.o. v České republice. S obratem 5 370 mil. Kč si upevnila své postavení a výrazně (o 1,8 procent) posílila podíl na českém drogistickém trhu.

Foto: dm drogerie

Od října minulého roku bylo v Česku otevřeno 28 zcela nových prodeje a dalších 8 prodejce zrenovoval, nyní tak dm v zemi provozuje 192 obchodů. V obchodním roce 2009/2010 bylo investováno téměř 299 mil. Kč. Velké plány má dm i do budoucna. V příštím obchodním roce plánuje investice v celkové výši 235 mil. Kč, z toho 210 mil. Kč na výstavbu a renovaci sítě prodejen a více než 20 mil. Kč na informační technologie. Otevřít by se mělo 25 nových prodejen.

Silná pozice dm privátních značek

K dobrému výsledku firmy přispívá kvalitní nabídka. Dm v posledním roce pracovala na posílení pozice svých privátních značek. Jejich sortiment zahrnuje kompetentní nabídku pečující kosmetiky pro celou rodinu, vše pro domácnost a péči o domácí zvířata. dm privátní značky pravidelně dosahují výborných a dobrých ohodnocení ve spotřebitelských testech. Podíl jejich odprodejů na celkovém obratu firmy se zvýšil na více než 22,7 %. Na konci října 2010 uvede dm do portfolia svých privátních značek novou značku Fascíno, nabízející ucelený sortiment ponožek a punčochového zboží.

Mezinárodní certifikace pro alverde

BRAND24

Jednou z privátních značek dm je alverde, která upravila stávající označení kontrolované přírodní kosmetiky německým logem BDIH na mezinárodně platnou certifikaci NaTrue. Ochranná známka NaTrue umožňuje díky jednotnému mezinárodnímu označení lepší orientaci v nabídce přírodních produktů té nejvyšší kvality. Stejné logo je totiž používáno na celém světě. Přírodní kosmetika alverde byla v Německu již dvakrát nominována na ocenění za trvalou udržitelnost (tzv. „Deutscher Nachhaltigkeitspreis“). Letos poprvé uděloval časopis Lebensmittel Praxis společně s triem odborných veletrhů InterMopro/InterCool/InterMeat cenu „ECOCARE 2010“. V kategorii „produkt“ byla za nejpřesvědčivější pojetí trvalé udržitelnosti oceněna právě značka alverde, která získala 1. místo.

Dm drogerie markt s.r.o. je vítězem ankety Obchodník roku 2009 v kategorii Prodejce drogistického zboží. Úspěch slaví i věrnostní dm aktive beauty program. Ke konci září měl víc než 800 tisíc aktivních členů.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).