Dívat se očima zákazníka

13. dubna 2004, 00:00 - admin
13. dubna 2004, 00:00

Stejně jako dnes i před deseti lety odpovídal Profit na dotazy čtenářů. Tak tomu bylo i v Profitu č. 16 v roce 1994: "Naše firma se rozhodla pro rozsáhlou reklamní kampaň. Vyčlenili jsme na to finanční prostředky, naplánovali média.

PROFIT PO DESETI LETECH

Máme připravený slogan, výtvarný leitmotiv, texty inzerátů a letáků jsou téměř hotové. Nezapomněli jsme na nic?“ Odpověď odborníků: Než zahájíte reklamní kampaň, projděte si znova jednotlivé úseky a pokud možno objektivně zhodnoťte kapacitu své firmy, připravenost na vedení reklamní kampaně a personálu. Zamyslete se i nad interiérem vašich kanceláří, prodejny, skladů. Zvlášť kriticky posuzujte ta místa, kde se budete nejvíce setkávat se zákazníkem. Proto si položte i následující otázky: Firma prezentující se půlstránkovými inzeráty by neměla mít zaprášené a poloprázdné výklady. Jsou plné? Pokud ano, výborně. Ale jsou také dobře upravené, naaranžované? Nevržou či nedrhnou vchodové dveře? Chová se personál ke klientům uctivě, zdvořile a je zároveň dostatečně odborně zdatný? Není v prodejně, skladu či kanceláři nesnesitelné dusno? Klient se pak u vás velmi rychle přestane cítit dobře a pohodlně a spíše se bude snažit nenápadně zakrýt propocená místa na košili. Měl by však hlavně sledovat vaše informace. Možná by stálo za to koupit ventilátor. To jsou jen některé otázky, které si musí odpovědný manažer položit společně s propagačním pracovníkem či týmem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ocitli jste se v cizině bez peněz? Banka pomůže, ale ne zadarmo
Nezdravé české zdravotnictví I: 4 důvody, proč odcházejí čeští lékaři do zahraničí?
Právník se slevou anebo rovnou zdarma? Víme, kde ho sehnat
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
Auta
Audi radikálně mění číselné značení modelů. Bude v tom…
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Technologie
Vylepšený NaSvah.cz vám poradí, kde si zalyžovat i v létě
Samsung představil Galaxy Note8. Posouvá laťku technické vyspělosti, ale i ceny
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít