Dívat se očima zákazníka

13. dubna 2004, 00:00 - admin
13. dubna 2004, 00:00

Stejně jako dnes i před deseti lety odpovídal Profit na dotazy čtenářů. Tak tomu bylo i v Profitu č. 16 v roce 1994: "Naše firma se rozhodla pro rozsáhlou reklamní kampaň. Vyčlenili jsme na to finanční prostředky, naplánovali média.

PROFIT PO DESETI LETECH

Máme připravený slogan, výtvarný leitmotiv, texty inzerátů a letáků jsou téměř hotové. Nezapomněli jsme na nic?“ Odpověď odborníků: Než zahájíte reklamní kampaň, projděte si znova jednotlivé úseky a pokud možno objektivně zhodnoťte kapacitu své firmy, připravenost na vedení reklamní kampaně a personálu. Zamyslete se i nad interiérem vašich kanceláří, prodejny, skladů. Zvlášť kriticky posuzujte ta místa, kde se budete nejvíce setkávat se zákazníkem. Proto si položte i následující otázky: Firma prezentující se půlstránkovými inzeráty by neměla mít zaprášené a poloprázdné výklady. Jsou plné? Pokud ano, výborně. Ale jsou také dobře upravené, naaranžované? Nevržou či nedrhnou vchodové dveře? Chová se personál ke klientům uctivě, zdvořile a je zároveň dostatečně odborně zdatný? Není v prodejně, skladu či kanceláři nesnesitelné dusno? Klient se pak u vás velmi rychle přestane cítit dobře a pohodlně a spíše se bude snažit nenápadně zakrýt propocená místa na košili. Měl by však hlavně sledovat vaše informace. Možná by stálo za to koupit ventilátor. To jsou jen některé otázky, které si musí odpovědný manažer položit společně s propagačním pracovníkem či týmem.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče