Dimo Dimov

19. prosince 2011, 14:38 - Naděžda Kubalíková
19. prosince 2011, 14:38

Pivovary Staropramen

marketingový ředitel

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen se stal Dimo Dimov. Doposud působil na pozici marketingového ředitele ve společnosti Kamenitza AD v Bulharsku, která stejně jako Staropramen patří do pivovarské skupiny StarBev. Do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer, v roce 2008 byl povýšen do pozice brand manažera pro národní značky. Před svým nástupem do společnosti Kamenitza AD zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD. Dimov vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na Univerzitě národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít