Digitální televizi přiblíží kampaň

07. srpna 2006, 00:00 - (pk)
07. srpna 2006, 00:00

Veřejnou soutěž na návrh informační a komunikační kampaně k přechodu na digitální vysílání v České republice vypsalo ministerstvo informatiky. Součástí je také vypracování kreativního konceptu. Zájemci mohou odevzdávat návrhy do 23. srpna.

Cílem kampaně je zajistit dostatečnou informovanost všech obyvatel České republiky o blížícím se přechodu z analogového na digitální vysílání. Předpokládaná hodnota zakázky, navazující na výsledek této soutěže na návrh, činí 67 milionů korun bez DPH.

Kampaň má probíhat ve dvou etapách. První z nich má ještě letos přinést základní informace o digitálním vysílání, celém procesu změn a souvisejících výhodách pro diváky. Využito má být zejména celoplošných televizí včetně veřejnoprávních. Kampaň poběží také v tisku a na internetu. Naopak využití rozhlasové a venkovní reklamy se ve větší míře nepředpokládá.

Druhá etapa se uskuteční v roce 2007. Jejím obsahem již budou konkrétní informace o vypínání analogového vysílání v jednotlivých regionech, stejně jako podrobnosti o možnostech příjmu digitální televize. Zde budou využita hlavně regionální média, jako rádia a deníky. Domácnosti dostanou také letáky do schránek. Předpokládá se spolupráce s místní samosprávou.

Nabídky budou hodnoceny podle několika kritérií. Třicetiprocentní váhu má mít nabídnutá cena, stejně jako strategie mediálního řešení (zásah cílových skupin, načasování kampaně, mediamix). Dvaceti procenty se na hodnocení podílí kvalita navrženého kreativního konceptu. Dalšími kritérii jsou míra efektivity vložených financí (15% váha) a měření efektivity kampaně (5%).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni…
Že fotbalisté touží nejvíce po Bentley? Omyl. Nejžádanější auto vás určitě překvapí
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost. Continental GT proto dostal další
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Technologie
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Microsoft zkouší, jak při prohlížení webu přejít z mobilu na počítač [Windows Insider]
Ryzen 3 jde na trh, cenami míří pod Core i3. A konečně vychází i APU Bristol Ridge
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít