Development očima gigantů

10. dubna 2007, 00:00 - admin
10. dubna 2007, 00:00

JIŘÍ PECHÁČEK FINEP Developer musí být hlavně schopným organizátorem, protože se setká prakticky se všemi oblastmi podnikání. Úplně nejdůležitější je ale cit pro koupi správné nemovitosti, protože tento okamžik rozhoduje o všem. Přitom je nutné věnovat velkou pozornost právnímu stavu reality, spolehnout se jen na výpis z katastru nemovitostí nelze.

JIŘÍ PECHÁČEK FINEP

Developer musí být hlavně schopným organizátorem, protože se setká prakticky se všemi oblastmi podnikání.

Úplně nejdůležitější je ale cit pro koupi správné nemovitosti, protože tento okamžik rozhoduje o všem. Přitom je nutné věnovat velkou pozornost právnímu stavu reality, spolehnout se jen na výpis z katastru nemovitostí nelze. Na trhu developmentu je ovšem dnes doslova nacpáno. Přesto se prostor vždy najde, záleží na síle a šikovnosti. Praha a její okolí jsou v tomto ohledu fenomén. Developer je zde každý, kdo má ruce a nohy. Velké příležitosti ale v současnosti nabízí regiony.

LUDĚK SEKYRA Sekyra Group

Tato práce vyžaduje komplexní znalosti z oblasti stavebnictví, ekonomie, případně i práva.

Není to o úzké specializaci na jeden obor. Každý developerský tým musí zvládat řadu činností, výběr jeho členů je proto docela náročný. Jinak je největším problémem každého developera vyhledání kvalitního projektu. Zejména na rezidenčním trhu u nás panuje silný přetlak, protože investice tady nejsou tak náročné jako u komerčních realit. Proto také silná konkurence panuje hlavně ve sféře menších projektů. Zájem je hlavně o Prahu a další větší města, například Brno, Ostravu

a Plzeň.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít