Menu Zavřít

Denisa Novotná: Zase ten luxus

29. 8. 2012
Autor: e15 - Anna Vacková

Není to tak dlouho, co developeři masových projektů v okrajových lokalitách inzerovali bydlení v luxusu. Vybavení bytu z běžně dostupných nábytkářských a koupelnových řetězců mělo rovněž označení nadstandardní. S ubývající poptávkou a obavami potenciálních kupců z dalšího ekonomického vývoje se luxusní nabídky začaly proměňovat spíš v „dostupné bydlení“ a „mimořádné slevy“.

Vábnička něčeho exkluzivního ale v realitních kruzích žije dál. Jedna ze známých poradenských firem před pár dny oznámila, že luxusní značka Carpisa otevřela v centru Prahy svůj první obchod s kabelkami. Osobně mohu vstup italského řetězce na tuzemský trh potvrdit, neboť jsem čerstvou majitelkou kousku, za který jsem dala necelé čtyři stokoruny.


Čtěte také:

Móda dobývá Václavské náměstí

Luxus netáhne, realitní krize tíží i centrum Prahy

Méně než průměrný plat vydělává 61 % lidí

BRAND24


Že mi zajistí vstupenku do vyšších vrstev, to mě v obchodě s logem želvy, který najdete v každém italském maloměstě, nenapadlo.

Snad se realitní poradci jen spletli a nechtěli nám naznačit, že i v případě maloobchodních řetězců bude zboží určené masové poptávce vlivem finančních problémů eurozóny brzy luxusem.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).