Deloitte se stal největší společností v oboru privátních odborných služeb

06. října 2010, 18:32 - kmb, Deloitte
06. října 2010, 18:32

Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL) oznámil, že se její členské firmy poprvé v historii celé firmy staly celosvětově největší společností poskytující soukromé odborné služby. Společnost Deloitte předehnala všechny své konkurenty v kategorii privátních odborných služeb a stala se na základě výnosů a počtu zaměstnanců lídrem trhu.

Autor: Deloitte

Celkové výnosy členských společností Deloitte za finanční rok ke konci května 2010 byly ve výši 26,578 miliardy USD a firma zaměstnávala přibližně 170.000 lidí po celém světě, z čehož téměř 35 procent na prioritních trzích.

Když v roce 1989 došlo ke sloučení firem Deloitte Haskins & Sells aTouche Ross & Co., které vytvořily naši moderní společnost, byli jsme nejmenším členem tehdejší „Velké osmičky”. Během let nikdy nebylo naším cílem být největší – vždy jsme se snažili být nejlepší, být etalonem nejvyšší kvality,“ prohlásil generální ředitel celé skupiny DTTL, Jim Quigley. „Experti ze společnosti Deloitte šli za tímto cílem důsledným poskytováním vysoce kvalitních, špičkových služeb klientům a zaměřením na principy zodpovědného podnikání. Jejich odpovědnost a zaujetí v prosazování kultury založené na hodnotách přivedly společnost Deloitte na vedoucí pozici mezi soukromými organizacemi poskytujícími odborné služby.

Během let společnost Deloitte důsledně snižovala rozdíly a zvyšovala náskok mezi svými hlavními konkurenty. Deloitte byl podle celkových výnosů za posledních pět let nejrychleji rostoucí společností poskytující soukromé odborné služby ve Velké čtyřce. Během let 2005 až 2009, společnost svoje konkurenty přerostla o 2.7 až 3.3 procentní body ročně. Této vedoucí pozice společnost dosáhla kombinací udržitelného růstu, strategickými akvizicemi, důrazem na kvalitu a odvážnými investicemi do prioritních a rozvíjejících se trhů.

Aby byla zachována kontinuita růstu společnosti, vynaložila DTTL a její členské firmy více než miliardu dolarů na strategické investice v průběhu následujících pěti let. Tyto investice zahrnují zavádění inovativních služeb, multidisciplinární nabídky, rozšíření působnosti na vybraných prioritních a rozvíjejících se trzích s cílem poskytovat služby zákazníkům, najímat nové talenty a rozvíjet schopnosti zaměstnanců společnosti Deloitte po celém světě. „Jelikož dochází k posunu trhů a ke změnám obchodního prostředí, zaměřuje se firma Deloitte na rozšíření své nabídky tak, aby byla schopna reagovat i na nejkomplexnější požadavky klientů a pomáhat klientům vydělat na rozvíjejících se obchodních příležitostech,“ říká Manoj Singh, globální ředitel provozní divize společnosti DTTL.

Nová strategie „As One“ je zaměřena na rozšíření působnosti společnosti Deloitte s důrazem na prioritní trhy a poskytování služeb bez ohledu na hranice. Velká část investice do této strategie bude věnována na rozšíření nabídky klientských služeb poskytovaných členskými firmami, včetně transformace modelů poskytování služeb prostřednictvím technologie, rozšiřování a nárůst nabídek na globálním trhu (např. analýzy) a identifikace inovativních podnikatelských příležitostí. Strategie bude zaměřena mimo jiné na rozšíření působnosti společnosti Deloitte na prioritních a strategických trzích včetně Číny a Indie. „Opravdová síla strategie „As One“ spočívá v kombinaci schopností jednotlivých členských firem a vytváření mezinárodních týmů s cílem poskytovat bezkonkurenční klientské služby,“ říká John Connolly, předseda DTTL a ředitel Deloitte Velká Británie. „Strategie „As One“ má klíčový význam; spojuje zaměstnance celého světa působící pod značkou Deloitte.

Vize společnosti Deloitte, globální kultura a společné hodnoty zůstávají nezměněny,“ uvádí Quigley. „Tyto prvky nás přivedly tam, kde jsme dnes – do vedoucí pozice – a zůstanou i nadále zdrojem našeho budoucího úspěchu. Jsem si jist, že pokud bude 170 000 odborníků společnosti Deloitte pracovat společně ve jménu strategie „As One“, bude naše firma pokračovat v růstu a přiblížíme se tak naší vizi stát se etalonem nejvyšší kvality a firmou vyhledávanou nejvýznamnějšími zákazníky a talenty.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče