(Deabelizace věží , Euro 13/2012)

29. května 2012, 17:24 - Božena Hažová
29. května 2012, 17:24

Ve vydání týdeníku Euro ze dne 26. března v článku Deabelizace věží na straně 6 jsme uvedli, že ke správě pražských věží pomohla bezpečnostní agentuře ABL pseudokonkurenční firma i vazby na část ODS. V odpovědi firmy ale stojí: Výběrové řízení proběhlo řádně a v souladu se zákonem, kdy tento závěr vyplývá mimo jiné i z auditu zpracovaného renomovanou auditorskou společností PricewaterhouseCoopers.
Dále bylo v článku uvedeno, že už od prvního výběrového řízení v roce 2009 přišla společnost ABL s nabídkou nových akcí, ale také se zdražením vstupného – ze 70 na 110 korun. Firma namítá: Toto tvrzení se nezakládá na pravdě. Vstupné bylo zvýšeno rozhodnutím Pražské informační služby od května 2008, tedy v době, kdy společnost Mark2 Corporation Czech, a. s., (původně ABL – pozn. red.) dosud neměla objekty Pražských věží v úplatném užívání a nemohla mít sebemenší vliv na změny vstupného, které bylo plně v kompetenci Pražské informační služby.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít